Winkels vergelijking

In dit forum vind je artikelen die geschreven zijn door onze leden.

Moderators: Dragonheart, Admins & Moderators

Bij welke winkel koop jij?

Nedermagic
9
19%
Cardexchange
2
4%
Vesho
3
6%
Anders, namelijk...
33
70%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hmm eigelijk wel gelijk in, kga ze een email sturen en vragen :P koop namelijk liever daar wat aangezien de service bij een paar andere "niet genoemde" sites de service en verzend kwaliteit nou niet egt geweldig was alsje t mij vraagt maar goed wie ben ik.

Edit: Gister email gestuurd, vandaag op site gekeken, prijzen omlaag lol lol lol vonden denk ik zelf ook dat ze te hoog zaten of dat ze nog met hun leveranciers bezig waren ofz of het is gewoon puur toeval xD kan vast niet door mij komen maar wel k-u-t had laatst nog voor 3,99 besteld.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Het is nu 2,70. Dat is een uitstekende prijs. Grappig dat ze er zo snel zo makkelijk flink wat vanaf hebben gedaan.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Jah ik had een email gestuurd dat ze dus winkel prijs aan hielden en dat de internet prijs zo rond de 2,75 lag, misschien wisten ze dat niet of mochten ze dat niet van de groothandel weetikveel maar het is in elk geval om laag ^-^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

Heeft wat langer geduurd, omdat ik nog een creditcard verificatie procedure door moest, maar heb de kaarten binnen van Starcitygames. Moet zeggen de mensen daar zijn vriendelijk en behulpzaam en reageren vlot.

Ik had een paar losse kaarten gekocht. Zaten keurig verpakt in een bubbelenvelop, vervolgens in papier, vervolgens in een hardplastic opbergdoosje en dan in een sleeve. Kaarten waren zonder problemen nm/m als beloofd.

Levertijd was lang. Heeft vanaf verzenden een dikke twee weken geduurd voor ik ze had, maar ja wisselkoers is goed met Amerika. Voor wat losse kaarten ga ik daar zeker weer heen. Voor Boosterboxen, etc zeker niet, omdat de verzendkosten dan idioot hoog worden.

In ieder geval mijn Beatdown Box weer helemaal compleet en een paar leuke tokens erbij, dus was de moeite wel waard.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ach najah je kan het altijd proberen maar uit het buitenland is voor mij meestal een no go, omdat ik najah geen credit card heb/wil/in de buurt wilt zijn van één van voorheen genoemde plastic fraude monsters :P lol, je kan trouwens een Dollar rekening openen zit je niet meer met wisselkoers ^_^ tenminste gaat het makkelijker maargoed, gratz met je nieuwe box
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

De box had ik al, maar ik miste op mysterieuze wijze drie kaarten in twee gesealde decks. Nu in ieder geval weer compleet.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Dat is vreemd, misschien dat degene waar je het van gekocht had ze er zelf ook wel vrolijk uit vond zien en een greep in de koektrommel gedaan had :P Daar maar in elk geval niet meer kopen lijkt mij ^_^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de volgende keer zullen ze niet om dezelfde verificatie vragen, dus dan zal het sneller gaan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Wel ik leef niet in Nederland, maar België...
Maar wat ik hier wel een toffe winkel vind is outpost (ik weet niet of ze dat in Nederland hebben :P )
Via internet heb ik nog nooit besteld, maar als je bv. wilt ruilen hoe kun je dan zeker weten dat dit veilig verloopt?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ruilen kun je het best met betrouwbare mensen doen (bijv. mensen die hier veel posten en/of op beurzen waar je ze direct in je handen krijgt) wat betreft via internet bestellen, de meeste sites leveren gewoon goed, sommige zijn alleen duur dus je moet goed opletten :)

En outpost ken ik niet, misschien iemand anders maar ik niet in elk geval :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

er is geen zeker weten dat het veilig is, dat is namelijk onmogelijk. Zelfs als de ander ter goede trouw is kan er onderweg iets mis gaan. Ik ruil sinds 2001 en heb tot nu toe 1x gehad dta post kwijt raakte en ben 1x geript, zo heel onveilig is het dus ook niet.

Ik ken die site niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

geen site... maar een internet café.. je kan er games spelen, magic, boardgames enz. en magic kaarten en spelletjes kopen =D
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Oei, nee. Zelf speel ik in de Outpost in Gent. Maar vergeleken met internet-sites is de Outpost zeker 43% duurder. Toch in ieder geval voor boosters. Veel rares staan daar foutief in de 0.50c map.
Voor andere rares hanteren ze de internet-prijzen.

Zelf zou ik dragonbreath gebruiken.
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

Fewtger schreef:Oei, nee. Zelf speel ik in de Outpost in Gent. Maar vergeleken met internet-sites is de Outpost zeker 43% duurder. Toch in ieder geval voor boosters. Veel rares staan daar foutief in de 0.50c map.
Voor andere rares hanteren ze de internet-prijzen.

Zelf zou ik dragonbreath gebruiken.
Ja, ik bedoel commons op zich :p...
in Gent denk ik niet dat je zoveel winkels hebt.
Je hebt de papieren korf, betty boop en outpost...
In outpost is meestal de rommel die ze kwijt willen nou ja van rommel kun je soms ook nog iets leuk in elkaar steken :P
100 kaarten voor 5 euro is soms toch nog mooi meegenomen =D
Zelf speel ik ook af en toe in de outpost te Gent :D
Mss zien we elkaar eens xD
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb dan nu ook ervaring met Dragonbreath.nl. Eerst een observatie, als ik geld naar hun overmaak worden ze bij de ING/Postbank herkend als "... RULETHEMALL". Dit zegt jullie misschein niet zo veel, maar mij een hoop. Ik krijg het vermoeden dat dragonbreath een doorstart is van rulethemall (rule them all, niet rule the mall...), een winkel waar ik vroeger best vaak kaarten haalde en waar ik redelijk actief was op hun forums. Ik was altijd best tevreden over deze winkel.

Dan nu ook de ervaring. Ik heb voor zo'n 35 euro aan kaarten besteld. Deze zijn netjes verpakt aangekomen in een bubble-envelope. Bij het inpakken werd opgemerkt dat een van de 2 rishadan ports die ik besteld had een beschadigd hoekje had. Er werd mij aangeboden dat ik een symbolisch bedrag van 1 euro voor de kaart zou betalen en dat ze de andere 10 euro mee zouden sturen ter compensatie. Dit vond ik een nette oplossing, vooral ook omdat hun ports al veel te goedkoop waren (de goedkoopste US shop: $30, dragonbreath: €11), de reden dat ik ze kocht.

Aangekomen bleken de kaarten in goede staat te zijn, vergelijkbaar met wat de meeste Nederlandse winkels leveren. 1 kaart zou ik echt niet meer NM noemen zelf, maar dit ging om een niet hele dure, maar wel oude kaart en ik vind hem wel zeker mooi genoeg om mee te spelen, dus ik maak er geen punt van na hun port regeling. Als throws stopten ze er nog een Zendikar island bij en een goliath sphinx. Persoonlijk zie ik liever wat korting dan random throws, maar ik waardeer het idee.

Al met al tevreden, de kans bestaat dat ik vaker wat bij ze bestel.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie