Winkels vergelijking

In dit forum vind je artikelen die geschreven zijn door onze leden.

Moderators: Dragonheart, Admins & Moderators

Bij welke winkel koop jij?

Nedermagic
9
19%
Cardexchange
2
4%
Vesho
3
6%
Anders, namelijk...
33
70%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

inderdaad, zou dan persoonlijk een verzameling proberen te vinden, vaak nog net even een betere deal als je goed zoekt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

poe wat een lang artikel zeg :P
ik koop alleen wel 'es wat dozen bij de vesho of bas vreeswijk.
losse kaarten haal ik voor weinig uit de vs. da's soms een hoop gedoe, maar je bent altijd stukken goedkoper uit.
leuk kaartje trouwens, die imperial recruiter :)
hoeveel heb je ervoor over ?
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

op het moment heb ik sowieso moeten er ergens eentje te vinden, dus heb niet echt iets om mee te vergelijken. Kun je er aan komen?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

nee dat niet zozeer, maar ik heb nog nooit zulke uiteenlopende prijzen gezien als voor deze kaart, daarom vroeg ik t me af
nedermagic E15 / cardex E3,50 / blackborder $80
op motl staat ie atm d8 ik $30, dat heb ik er niet voor over, al is het wel een geweldige johnny kaart natuurlijk
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nerdermagic verkocht ze ooit voor 7.50 (5 stuks), en ik ging met mijn stomme hoofd afwachten of ze in 9th zaten, alsof ik ze ooit van 9th zou kopen...

Anyway, 80 is echt TE.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

ik zou ze ook niet op nedermagic gekocht hebben, maakt niet uit wat de kaart zou kosten :P ik heb daar altijd het gevoel dat ik te duur uit ben
craprotation
Gebruikersavatar
MartinV
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 5:37 pm
Locatie: Grubbenvorst

Bericht door MartinV »

Als ik een te oud topic omhoog schop hoor ik het wel, maar voor nu geef ik gewoon reactie.

Ik heb afgelopen week zelf een keer besteld bij cardexchange, en ik vond het best positief. Andere winkels waar ik tot nu toe ervaring mee heb is alleen nedermagic, maar cardexchange vond ik beter, met name omdat alle kaarten in perfecte staat waren. Bij nedermagic bestellingen heb ik het wel eens gehad dat kaarten uit niet al te oude series beschadigingen hadden, terwijl hij beloofd dat alles nm is. Maar ik heb zelf ook al een aanvaring gehad met Michiel Smit waarvan ik zelf vind dat zijn klantvriendelijkheid een stuk beter kan.

Maar wat ik paar dagen geleden ook al zag, als je op nm een veiling wint, en je wilt extra kaarten erbij bestellen dan word toch de verzendkosten in rekening gebracht, en meot je ZELF er maar voor zorgen dat je de verzendkosten minder betaald :S. Het kan aan mij liggen hoor maar dat vind ik juist niet zoals het hoort. Naar mijn mening zou hij het moeten verrekenen, ander moet hij maar 2 aparte zendingen maken (wat hij in dat geval niet doet!)

*edit*
Wat wel een voordeel is aan nm, is dat het interactieve deel vrij actief is.

*edit*
Mijn aanvaring was als volgt:
Ik plaats 2 bestellingen vlak achter elkaar (zo stom om de eerste te snel door te voeren). In de 2de bestelling zaten ook 2 nederpacks, ik had voorheen nog nooit nederpacks besteld dus ging er van uit dat hij ze ook Sealed op een manier. Bij het verzenden wilde hij beide bestellingen in 1 envelop doen, maar hij heeft de 2de bestelling in een andere envelop gedaan!
Toen ik me bestelling eindelijk binnen had moest ik contact opnemen met hem om te vragen wat er was, en het bleek dat hij er al van wist!! En hij vroeg mij of ik het goed vond dat de bestelling vanuit het 3de persoon naar mij gestuurd werd. Toen ik ze eindelijk binnen had zag ik dus dat de nederpacks niet gesealed zijn en melde dat ik dit niet goed vond. Hij reageerde niet op berichten etc, totdat ik hem een negatieve referentie gaf. Daarop begon hij, naar mijn mening, slecht te reageeren met reacties zoals: ik had nog gevraagd of je het goed vond dat het 3de persoon het stuurde. Ik weet nog 100% zeker dat ik de ordernummers heb vermeld toen ik vroeg wat ik misgegaan was, even nakijken is niet zoveel werk. Na nog wat heen en weer sturen van berichten heb ik tegoed gekregen ter waarde van de nederpacks en verzendkosten.
Als hij gewoon 2 apparte envelopen verstuurd had, terwijl ook 2 maal verzend in rekening is gebracht, had hij geen probleem gehad.

Laatste ding, wat ik ook 100% zeker weet, hij zei in 1 van de berichten dat hij service zeer belangrijk vind.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Iemand ervaring met deze site: http://www.summoner.nl/productinfo.php?product_id=36869

De prijzen lijken me namelijk best goedkoop!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb vroeger wel losse kaarten en boxen gekocht bij de huidige eigenaar voor hij eigenaar werd en heb recentelijk ook langs een omweg boxen daar gekocht. Ik bestel er verder nog wel eens wat accesoires.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Maar de bezorging, mind van kaarten etc. is wel top daar? Ik twijfelde namelijk vanwege de lage prijzen.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mind? Sinds wanneer hebben kaarten hersenen?

Ik heb nooit problemen gehad met de bezorging van the summoner, en als je doelt op de staat van de kaarten (aangezien mind op mint lijkt, maar dan zou je ook niet mint van de kaarten zeggen, maar staat van de kaarten), the summoner verkoopt al jaren geen losse kaarten meer, maar toendertijd waren de kaarten in beloofde staat.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Oké, thx!
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

ik bestel altijd mijn boosterbox via summoner, is volgens mij goedkoper als andere sites, maar voor losse kaarten verwijzen ze naar nedermagic, das wel weer duur.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, vroeger was ie met losse kaarten ook goedkoop, maar hij is toen op een gegeven moment een officiele importeur geworden en toen heeft ie the summoner overgenomen en heeft ie daarvan de losse kaarten gedumpt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Nog een vraagje: Als je booster koopt, zijn die dan ook "gescanned"? -Zodat je geen goede boosters zou krijgen.
Plaats reactie