PC game

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
Peter

PC game

Bericht door Peter »

Ik ben op zoek naar het PC spel van magic the gathering. Ik heb ooit eens de demo gedownload, maar toen het spel niet gekocht en kan het inmiddels nergens meer vinden. Weet iemand daar iets meer van?
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

spel

Bericht door lord of the squirrel »

hoe oud is dat spel want ik heb er wel een maar die is met kaarten uit de eerste serie
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Je kan natuurlijk ook magic online downloaden?!?!? Maar daar zijn helaas volgens mij geemn accounts beschikbaar voor :x :x Tot grote spijt van veel mensen! Maar idd het spel dat jij bedoelt is al erg oud ja, het gaat maar tot 4th Edition geloof ik. Misschien moet je eens zoeken op het net, er zijn volgens mij wel wat sites die dit spel te downloaden hebben. Alleen als je win2000/me of xp hebt kan je maar beter nite doen want dan werkt het neit dus... :wink:
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

MTG-On-Line kost aardig wat centen, je moet gewoon boosters kopen, voor de winkelprijs.. Ik heb het ouwe spel ook van Microprose, en een uitbereiding, genaamd Duels of the Planeswalkers. Daar zitten ook kaarten in van Dark en Legends, een paar. Er bestaat ook nog een Spells of the Ancients, maar daar ben ik al 3 jaar nar op zoek, nergens gevonden (ook niet t downloaden, geloof me!) en daar zitten alle kaarten in van The Dark, Legends en Atiquities en een optie om Sealeds te spelen.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

MTG Online is gratiz :), tenminste de BETA, kijk op http://www.mpogd.com voor meer info! Daar staat ook waar je em kan downen :) 282MB :D:D
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

De Beta is gratis ja, maar straks de definitieve versie gaat je klauwen vol met geld kosten... Ik geloof dat je alleen gratis vriendschapelijk tegen elkaar kan spelen, mar dan heb je alleen 7th ed. kaarten..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

kijk en daar heb je dus cracks en al die shit voor :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ohooo, dat is ilegaal hoor 8O 8O Ik weet zonet niet of dat wel echt werkt, het schijnt dat die server aardig goed beveiligd gaat worden...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

waarschijnlijk als de echte versie uitkomt, moet je upgrade ofzo, dat is echt wel te kraken.. oja, illegaal, mag nie hier!! NO MORE WAREZ SORRY!!! :lol: Maar pm werkt ook!!!!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Yo Quizmaster spells of the ancients komt eraan.


Als iemand anders nog MTG voor de PC zoekt (ja die oude).
Ik heb alle drie de CD's en met Dark en Astral kaarten.


GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gesloten