Tournament legal

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Tournament legal

Bericht door GForce »

Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

denk ut niet 8)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

denk ut wel 8)

Ring of Ma'ruf is ook legaal op tournooien waar andere arabian nights kaarten legaal zijn, waarom zouden deze kaarten het niet zijn, alleen, ik ben wel nieuwsgierig hoe deze kaarten precies gaan werken, met de ring kun je namelijk alleen kaarten uit je sideboard of die al geremoved zijn from the game pakken, eigenlijk verwacht ik dat dat voor deze kaarten ook gaat gelden, want anders krijg je de vraag wanneer je een kaart bezit, bezit je een deck dat je van een vriend leent? Hoe ga je bewijzen dat je een kaart bezit? En verder krijg je de vraag welke kaarten je allemaal mag pakken, moet het een kaart zijn die legaal is op het tournooi waar je aan mee doet? Waarom dan? Mag het een kaart zijn die restricted is op het tournooi waar je aan mee doet, en die je al een keer in je deck hebt?

Deze wishes zijn eigenlijk de enige reden dat ik twijfel aan de cardlist die tot nu toe op internet is verschenen; deze lijken me verschrikkelijk voor de regels, ik zou me voor kunnen stellen dat deze kaarten alleen op mtgo speelbaar zijn of zo (de lijst die nu bekend is kwam van mtgo), maar dat lijkt me ook een beetje vreemd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Zolang deze kaarten niet Banned worden, mag je er gewoon mee spelen.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie