Jullie kopen kaarten los via het internet?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Rode Panda
Advanced
Berichten: 17
Lid geworden op: zo feb 21, 2010 7:25 pm

Jullie kopen kaarten los via het internet?

Bericht door Rode Panda »

Of halen jullie ook gewoon boosterpacks?
Why fight the world when you know who will win?
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

beide :p

Mn eerste plaats is en blijf magiccardmarket.eu
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Beide, en beide ook wel IRL.

Ik heb trouwens nu wel een nare ervaring met een internet winkel, maar ik geef ze nog even de kans om tot een oplossing te komen dus nog geen namen. Ze hebben me een FN kaart gestuurd die volgens de tekst op hun site NM zou moeten zijn. Een kaart van 75 euro ook nog. Enige oplossing die zij aandragen is terugsturen, maar daar heb ik niks aan, zeker omdat ik de kaart op zich alsnog wel wil tegen een meer reeele prijs.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Master of Chaos
Master
Berichten: 160
Lid geworden op: zo jun 13, 2010 3:53 pm
Locatie: Hengelo(ov)

Bericht door Master of Chaos »

Ik koop persoonlijk niks via internet, ik vind het leuker als het een verassing is. En dan heeft het ook nog het voordeel (kan ook nadeel zijn :? ) dat je veel kan ruilen, omdat je veel kaarten krijgt waar je zelf niks aan hebt, maar andere Magic spelers wel.
Gisteren trok iemand die ik ken bijvoorbeeld opeens een [c}Progenitus[/c] uit een booster van 3euro50 (deze kaart is op nedermagic.nl 14euro waard :D )
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ik bestel altijd via http://www.manamaze.com.
Gewoon de eerste magickaart verkopende site die ik tegenkwam. Maar het aanbod begint minder te worden, misschien zoek ik wel eens een andere...
Ik koop tegenwoordig vaak losse, omdat je dan gericht goede krijgt, maar meestal wel 1 of 2 boosters voor het verassingseffect (leverde me zo een keer nog een extra orochi hatchery op)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn boosters kosten ongeveer 2.40. Ook heeft progenitus een gangbare ebay prijs van onder de 8 dollar en is dalende. Reken je niet te rijk.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

ik koop boosters, startpacks, fatpacks, displays. ook losse kaarten via internet, daarnaast ruil ik en verkoop ik. laatst heb ik vengevine en baneslayer verkocht, ik kan weer bijna op vakantie ^^
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

ik meestal een fatpack, sealed events en drafts.

als ik bepaalde kaarten nodig heb ruil ik ze of koop ik ze via internet.
now playing:
Jund

soon playing:
Vamps
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Af en toe koop ik een fatpack (voornamelijk voor het coole doosje), maar eigenlijk koop ik zelden boosters. Ik draft vrijwel wekelijks, en dat is meer dan genoeg. Ik raad het iedereen aan, want zo is het nog leuker om boosters open te maken! :wink:
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

pi schreef:Ik heb trouwens nu wel een nare ervaring met een internet winkel, maar ik geef ze nog even de kans om tot een oplossing te komen dus nog geen namen. Ze hebben me een FN kaart gestuurd die volgens de tekst op hun site NM zou moeten zijn. Een kaart van 75 euro ook nog. Enige oplossing die zij aandragen is terugsturen, maar daar heb ik niks aan, zeker omdat ik de kaart op zich alsnog wel wil tegen een meer reeele prijs.
Het is duidelijk dat de boel zich niet op gaat lossen. Het gaat om Bazaar of Magic, ik kom nog met een completer verhaal in een ander topic. Waar het op neer komt is dat ik een illussionary mask besteld heb kort na de announcement dat die legacy legaal wordt. Daarnaast staat op hun site onder kaartcondities dat al hun kaarten NM zijn (op andere plek op de site staat dat dit alleen geld voor kaarten nieuwer dan alliances, oudere zijn EX of beter, maar dit had ik niet gezien). De kaart was FN, VG volgens hun gradaties als ik het in moet schatten. Zij willen nu niks doen omdat het voor mij toch al een goeie deal is. Ik vind dat mij de kaart beloofd is in NM staat, ik kan niet helpen dat hun website zichzelf tegenspreekt. Ook kan ik het niet helpen als zij laat zijn met de prijzen ophogen, ook dat zou niet mijn probleem mogen zijn.

Dit even hier omdat ik hier al het begin had geplaatst, meer volgt in het winkel vergelijking topic.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Eerlijkheid gebied me nu toe te voegen dat Bazaar of Magic nu toch terug is gekomen met een voorstel dat acceptabel kan zijn. Ze willen mijn want list en gaan kijken of ze nog wat voor me hebben liggen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

das wel mooi toch?
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nouja, als ze 3 commons sturen is het een lachertje, als ze 3 behoorlijke rares of mythics sturen een leuke deal. 'T is maar net wat ze doen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben tevreden met wat ze voorgesteld hebben. Als alles afgerond is zal ik de details beschrijven in het winkels vergelijking topic.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Je hebt het over een winkels vergelijking topic... Dit kan ik niet vinden. Heeft er iemand een link?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie