magic shops

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

magic shops

Bericht door Maccius »

Hoi allemaal dit is vast niet helemaal de goede plaats, maar wist zo snel niet waar wel.

Volgens mij heeft wat ik zoek ook op deze site gestaan, maar misschien kan er een sticky topic van gemaakt worden.

Ik zoek een paar losse kaarten, maar nedermagic en bazaarofmagic hebben ze niet op voorraad.

Weten jullie nog meer online shops die losse kaarten verkopen? Eventueel buitenlandse, maar dan de levertijd graag aangeven.

Lijkt me wel nuttig om een overzicht er van te hebben. Volgens mij ben ik al een keer zoiets hier tegen gekomen, maar kan het niet vinden.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

http://www.manamaze.com
http://www.gameforce.nl
die twee weet ik uit mn hoofd
je kan natuurlijk ook de trading corner op het forum proberen ;)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Master of Chaos
Master
Berichten: 160
Lid geworden op: zo jun 13, 2010 3:53 pm
Locatie: Hengelo(ov)

Re: magic shops

Bericht door Master of Chaos »

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dit is in ieder geval geen spel uitleg, algemeen is meer gepast.

Een van de populairste artikelen op het forum is deze, daarin en in de 8 pagina's discussie kun je denk ik alle winkels vinden die je nodig kunt hebben:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=2216

Welke kaarten zoek je? Dan kan ik wel aangeven hoe lastig dat behoort te zijn. (Er zijn genoeg kaarten die in NL vrijwel niet te krijgen zijn, er zijn zelfs kaarten die in het buitenland vrijwel niet te vinden zijn).

Ik ben zelf niet erg honkvast kwa shops, als ik iets bijzonders wil kijk ik gewoon waar het me het minst kost (of in sommige gevallen, waar ze het hebben). Heb ik haast dan haal ik het in NL, heb ik geen haast dan de goedkoopste amerikaanse shop die ik kan vinden waar mijn ervaring tot dan toe goed mee is (er zijn er 2 waar ik niet meer ga bestellen, trollandtoad en ccghouse, beide vanwege kaarten in slechte staat zonder goede oplossing).

Als ik het idee heb dat iets hard gaat stijgen en shops achterlopen dan haal ik het overal waar ik het kan vinden en zoek ik zelfs de meest obscure shops na (ik ben bekend met een stuk of 10 in NL, ook zoiets in de US en heb er nog een paar in andere landen die vaak leuke resultaten opleveren).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Het ging om:

3 x Myr Matrix
4 x Myr Retriever
4 x High Market
1 x Miren, the Moaning Well

Maar ik heb ze gevonden uiteindelijk bij 2 verschillende sites besteld.

En nu staken die stomme postbodes ook nog :(
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hey,

dat zijn niet heel erg bijzondere kaarten. Moeten toch wel vindbaar zijn. Misschien had je net pech.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Klopt maar denk dat er meer mensen een Myr deckje maken nu er een makkelijke combo is zit met 2 Myr Galvanizer

In samenwerking met 2 myrs die 1 mana geven of 1 die er 2 geeft, heb je unlimited mana.

En een landje waarme je iets kan saccen en ook nog een leven geeft komt denk ik ook in meerdere decks wel handig uit.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Maccius schreef:Klopt maar denk dat er meer mensen een Myr deckje maken nu er een makkelijke combo is zit met 2 Myr Galvanizer

In samenwerking met 2 myrs die 1 mana geven of 1 die er 2 geeft, heb je unlimited mana.

En een landje waarme je iets kan saccen en ook nog een leven geeft komt denk ik ook in meerdere decks wel handig uit.
De landjes worden in geen enkel formaat meer gespeeld en zullen alleen daarom al niet echt duur zijn.

Die Myr dingen zijn grappig, maar niet meer dan dat. Weinig vraag=lage prijs.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

www.dragonbreath.com! beste winkel die er op het moment is, mijn mening 8)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Lol, weet je zeker dat dat de juiste link is?

Dragonbreath is best goed, maar je moet niet iets speciaals zoeken. Ze hebben bv vrijwel geen beta rares, portal 2 en 3 is zelfs helemaal niet beschikbaar.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

sorry het is .nl :P dus: http://www.dragonbreath.nl/

Ja inderdaad je moet geluk hebben met de speciale dingen dan kan je het beste naar cardexchange gaan, dure winkel maar ze hebben alles. Maar probeer altijd zoveel mogelijk bij DB te kopen want krijg er altijd vette shit bij :P Laatst een t-shirt gehad met de logo db aan de voorkant =D bestel er ook elke 2 weken wat volgens mij :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

cardexchange heeft nog minder beta spul. In Nederland is nedermagic nog het grootst. Kun je niet omheen. Voor specifieke kaarten kun je nog wel eens bij andere winkels terecht en er zijn zeker dingen die echt niet in NL te vinden zijn, maar die zelfs wereldwijd zeer lastig zijn. Voorbeeld: Xiahou Dun, the One-Eyed en andere zeer populaire P3K rares. Ik haal zelf vooral in Amerika, maar zelfs daar zjn sommige dingen lastig, ik weet bv maar 2 winkels die Xiahou Dun hebben en daar is ie $120 en $160, ietwat veel.

mazzel

pi

p.s. vroeger heb ik veel met Gilles gehandeld, voor dat ie bij cardexchange ging en ook daarna. Ik heb zeer veel gehaald bij hun in het verleden. Gilles is overigens ondertussen gestopt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

EDIT: Verkeerd gelezen, las niet dat het om losse kaarten ging.

Maar misschien is het wel handig als iemand idd een mooie sticky maakt met webwinkels?
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie