Aan te raden webwinkels?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Druid of the Axe
Advanced
Berichten: 32
Lid geworden op: di jan 10, 2012 9:13 pm

Aan te raden webwinkels?

Bericht door Druid of the Axe »

Hoi,

Sta je dan. Na een jaar of zeven geen kaarten gekocht te hebben woon je ergens anders... Geen idee waar ik nou terecht moet om een aantal 4-talletjes commons, uncommons of rares te kopen. Ziet er bovendien naar uit dat ik FNM ga draften en toch zeker één prerelease dit jaar ga doen, dus random boosters openen of een soort gelijk iets dan, doe ik toch nog wel.

En niet alleen voor kaarten. Ook om een deckbox te kopen, of andere sleeves.

Nou weet ik ook wel dat je beter met iemand kan ruilen, maar feit is feit: ik ken jullie ook nog maar net. En andersom.

Ik bedoel, een Lion's Eye Diamond is nog best wat waard, zou ik dat zomaar opsturen dan? Ben ik zo nieuw in het traderwereldje dat ik dat eng vind?


Iemand aanraders, tips en ervaringen om te delen?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Aan te raden webwinkels?

Bericht door pi »

Dat probleem met iemand niet kennen ga je houden als je online wilt ruilen. Dat weerhoudt mij er niet van om regelmatig duurdere kaarten dan de LED via de post te versturen. Ik ben tot nu toe 1x geript op een deal die veel te goed was voor een veel goedkopere kaart. References helpen erg bij het online ruilen.

Voor de webwinkels is er een mooi winkelvergelijking artikel. Ik zou eens een deel 2 moeten schrijven, maar dat is erg veel werk aangezien ik zo'n 20+ online magic winkels in Nederland ken en de meeste best ok zijn om van te kopen, waadoor ik behoorlijk in detail moet gaan om verschillen te vinden. Er is ook niet echt 1 die altijd de goedkoopste of beste is.

Ik heb wel slechte ervaring met een paar buitenlandse winkels, maar weet niet of je dat uberhaupt als optie ziet?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie