Teysa

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Teysa

Bericht door ixo »

Zo juist heb ik mijn Russische Teysa, Orzhov Scion binnen gekregen, 40 cent plus 1 euro verzend kosten :) goedkoper kan het bijna niet :P

ben er erg blij mee :)!
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Teysa

Bericht door Jibz »

Awesome! Hoe luidt de tekst? Niet dat ik Russisch kan, maar ben toch benieuwd :P

Ik moet een Chinese general hebben als ik zelf een EDH ga maken... :x Een general uit Three Kingdoms zou helemaal geniaal zijn ^^
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Teysa

Bericht door pi »

Ixo, was het via een van mijn suggesties?

Jibz, welke wil je en wat heb je er voor over?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Teysa

Bericht door ixo »

heb hem via magiccardmarket
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Teysa

Bericht door Jibz »

@pi: Meh ik heb er niet zo'n haast mee. Bovendien zou ik niet weten welke ik moest kiezen en wat ik daarom heen moet bouwen... Plus (de meeste van) die Three Kingdoms liggen ver buiten mijn budget voor single kaarten...
Als ik voor de coolness value ga, en geld zou geen rol spelen zou ik Guan Yu, Cao Cao, Zhuge Liang of Sima Yi wel cool vinden though... (aangenomen dat die allemaal in de set zitten, Zhuge Liang weet ik namelijk niet zeker)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Teysa

Bericht door pi »

Zhuge Liang zit er inderdaad niet bij.

Ik zou wel een engelstalige Sima Yi over hebben, dat is niet zo'n gek duur kaartje. Ik kan eventueel mijn ogen voor je open houden?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Teysa

Bericht door Jibz »

Meh, zoals ik al zei ik vind het lastig te bedenken wat ik erom heen zou kunnen bouwen, behalve een deck waar je een heleboel swampjes fetcht.. Als je je ogen openhoudt is het al prima voor mij, zoals ik al zei is mn prioriteit op die Three Kingdoms niet zo hoog, ik vind het al gaaf genoeg dat ze er zijn ;)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie