filler kaart in boosters

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

filler kaart in boosters

Bericht door Demonics »

je weet wel, die filler kaarten in boosters? meestal ipv token? ik zie het nut niet daarvan, waarom niet gewoon allemaal tokens, of meer kans op foils?
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: filler kaart in boosters

Bericht door pi »

Uhm , een filler card, bedoel je dit?
http://www.magiclibrarities.net/348-rar ... mages.html

Zo niet, wat bedoel je dan wel? Bedoel je die reclame/regels kaartjes?

Hebben weinig nut, anders dan reclame maken. Veel mensen volgen magic niet op het internet, dus zo geraken die op de hoogte van wanneer er sets uit komen en zo. Daarnaast zijn er mensen die minder goed zijn in de regels en daar wat hulp mee nodig hebben wat ze zo krijgen. Ook weer, niet iedereen krijgt deze info via het internet. Voor mij zijn de kaartjes ook nutteloos, maar ik kan wel redenen er voor zien.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Re: filler kaart in boosters

Bericht door Demonics »

ja, dat bedoelde ik, ik had liever meer tokens gezien, maarja, reclame in een booster vind ik wat overdreven...
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: filler kaart in boosters

Bericht door pi »

Stel je eens voor dat je een speler bent die bij elke release een paar pakjes koopt en verder niks met magic doet. Een speler die erg vergelijkbaar is met de spelers van veel bordspellen in weze. Hoe gaat Wizards jou anders bereiken dan door informatie voor je in boosters te stoppen?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: filler kaart in boosters

Bericht door Jibz »

Waarom zou je pakjes kopen als je niks met magic doet? :P Verzamelaar bedoel je?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: filler kaart in boosters

Bericht door pi »

Kijk naar andere kaartspellen die compleet te kopen zijn. Munchkin, Ascension, Dominion, etc. Je koopt een of meerdere dozen en dan ben je klaar. Dit is heel normaal voor de meeste spellen. Er zijn ook magic spelers die zo werken. Koop een duel deck of andere precon, koop er misschien wat boosters bij, klaar. Dit zijn spelers die gewoon af en toe voor de lol een potje magic willen spelen, zij gaan niet op het internet kijken wat er in de magic wereld gebeurt, sterker, waarschijnlijk gaan ze niet eens in spellenwinkels kijken maar hebben ze bv hun kaarten door de gratis precon actie die toen bij de Free Record Shop speelde. Deze mensen zijn volledig onbereikbaar voor Wizards als ze niet bij hun producten reclame voor andere producten te doen.

Daarnaast heb je mensen die iets meer met magic doen maar niet veel meer. Een paar boosters per set kopen en daar blijft het bij. Ook weer gewoon alleen spelen met vrienden en weinig bezig met magic verder.

Ga er vanuit dat een heel groot deel van de magic spelers wereldwijd nooit te maken krijgt met magic op het internet. Jij weet misschien al alle informatie die op deze kaarten te vinden is. Voor jou zijn er waarschijnlijk vele spelers waarvoor dat niet op gaat. Dit is de doelgroep van wizards.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Re: filler kaart in boosters

Bericht door Demonics »

Die actie van FRS vond ik wel goed. Had het alleen gemist, werd weer actief pas nadat dat afgelopen was. Als je een booster hebt gekocht, zet de reclame op de achterkant van de booster, of doe die reclame kaart in elke pakje? Zo wordt het een beetje random, kan de leek een pakje openen zonder reclame, en degene die jarenlang speelt krijgt wel zon reclame kaartje.
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Plaats reactie