New to Magic

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

New to Magic

Bericht door Erquilon »

Goedemorgen!

Mijn naam is Henk. Ik ben 19 jaar en doe de studie Applicatieontwikkeling. Gisteren hoorde ik voor het eerst van Magic, en het sprak me meteen aan. Ik heb echter nogal wat vragen, en ik hoop de antwoorden hier op het forum te krijgen :)

Ik denk dat het het handigst is als ik de vragen in verschillende topics stel. Op die manier wordt het allemaal wat overzichtelijker, en wordt het forum ook wat actiever, omdat er meerdere topics zijn om in te reageren. Ik zou al mijn vragen ook wel hier in dit voorsteltopic kunnen plaatsen, maar ik weet niet of dat wel zo handig is. Wat willen jullie? :)

In ieder geval leuk om hier te zijn!

Erquilon
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: New to Magic

Bericht door altx »

Welkom!

Lijkt me inderdaad het handigste om de betreffende topics/subfora te gebruiken. :)
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: New to Magic

Bericht door Erquilon »

Dankje. Is het forum nog een beetje actief? :)
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: New to Magic

Bericht door Maccius »

Als eerst welkom.

En wat noem je actief? Er wordt niet de hele dag door gespamd, maar als je een vraag stelt dan krijg je meestal dezelfde dag, en zeker binnen 2 dagen een antwoord waar je wat mee kan.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: New to Magic

Bericht door pi »

Hey,

welkom!

Liever in verschillende topics. Maakt het makkelijker om de vragen en bijbehorende antwoorden terug te vinden als iemand in de toekomst dezelfde vraag heeft en ook is het zo dat er dan geen discussies door elkaar gaan lopen.

Het forum is niet bijzonder actief, maar, vraag is inderdaad of je dat zou willen. Je kunt hier op snel en goed antwoord rekenen. Ik denk dat regel vragen vaak minder dan een dag en eerder een paar uur kosten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: New to Magic

Bericht door Erquilon »

Dankje!

Ik zal mijn vragen in aparte topics stellen.

Erquilon
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: New to Magic

Bericht door pi »

Overigens, als het gerelateerde vragen zijn mogen ze bij elkaar hoor. Het is meer dat als ze echt heel verschillend zijn het aan te raden is ze te scheiden.

Nog een tip trouwens, zet er bij over welke kaarten je het hebt als dat kan. Je kunt heel makkelijk een link naar een kaart maken door de card knop te gebruiken (als je in de volledige editor zit) of door handmatig [c]Forest[/c] te tikken als je er Forest van wilt maken (ga met je muis eens over die 2e...). Eventueel kun je ook [card]Forest[/card] gebruiken.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: New to Magic

Bericht door Erquilon »

Het werkt niet bij elke kaart zo te zien:
Lord Revenant
Dat is de kaart die voorop bij mijn Intro Pack Avacyn Restored: Solitary Fiends zat. Het is zo'n glimmende. :D
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: New to Magic

Bericht door altx »

Bedoel je niet Lone Revenant?
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: New to Magic

Bericht door Erquilon »

altx schreef:Bedoel je niet Lone Revenant?
Oh, lol, ik dacht dat het 'Lord' was haha :p
Lone Revenant
Hehe
Plaats reactie