Andere spelers gezocht

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

Hey,

Ik ben dus een beginnende Magic speler met ongeveer 400 kaarten. Het enigste probleem is dat ik (nog) geen andere spelers ken bij mij in de buurt. Wat zou ik dus alleen al kunnen doen?

En heeft iemand tips hoe ik andere spelers bij mij in de buurt kan vinden? Ik woon op Urk.


Gr.

Erquilon
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Donnie Darko »

In de winkels waar ze veel magic verkopen kan je ook spelers ontmoeten vaak, vooral op evementen als FNM.
Daarnaast zit je hier op t forum ook goed, hoewel ik niet zo gauw van mensen weet die in de buurt wonen.
En Urk is best ver weg vanaf Driebergen, waar ik woon, helaas...
Work is the curse of the drinking class
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

Voor mijn studie moet ik elke dag naar Zwolle. Ik zal daar eens even op een vrij middagje een aantal shops opzoeken die in de locator van Wizards staan, en kijken wat ze daar allemaal hebben, en of ze evenementen houden :)
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Maccius »

Ik weet niet precies hoe die heet, maar aan de rand van het centrum van Zwolle zit een game winkel die zeker veel heeft, en waar ook gespeeld wordt.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

Maccius schreef:Ik weet niet precies hoe die heet, maar aan de rand van het centrum van Zwolle zit een game winkel die zeker veel heeft, en waar ook gespeeld wordt.
Klinkt goed. Ik zal het eens opzoeken :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door pi »

Ik woon zelf in Amsterdam Noord, weet niet of je dat genoeg in de buurt vindt? (Ik vermoed van niet).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

pi schreef:Ik woon zelf in Amsterdam Noord, weet niet of je dat genoeg in de buurt vindt? (Ik vermoed van niet).
Dat is denk ik net iets te lang reizen. :( Volgens de reisplanners ongeveer iets minder dan 2 uur. Het is op zich wel te doen, maar wel lang reizen
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door pi »

Ik had minder verwacht, maar ben niet zo goed in aardrijkskunde.

Heb je al geprobeerd om waar je de kaarten koopt te vragen of ze misschien meer spelers kennen? Of anders misschien of je wat op mag hangen? Zo van 'gezocht: magic spelers'.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

Mijn eerste kaarten heb ik online gekocht bij Bazaar Of Magic. Groot aanbod, alleen wat hoge verzendkosten. Ik zal binnenkort eens wat in Zwolle rondstruinen en kijken wat ik daar allemaal kan vinden m.b.t. Magic.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door pi »

Een lokale winkel vinden is inderdaad erg handig. Zwolle heeft er vast wel een.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

pi schreef:Een lokale winkel vinden is inderdaad erg handig. Zwolle heeft er vast wel een.
Vast wel. Daar kom ik volgende week wel achter 8)
Ik heb vandaag een uur Urk afgezocht en alle mogelijke winkels bezocht die misschien Magic zouden kunnen hebben, maar niks gevonden. Speelgoedwinkels, boekenwinkels, videotheken, en supermarkten. Maar geen resultaat :cry:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door pi »

De Free Record Shop heeft een tijdje Magic verkocht.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Arklight
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jul 06, 2012 11:04 pm
Locatie: Brabant

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Arklight »

Ik zoek eigenlijk ook spelers die mij kunnen leren Magic'en. Ik had al naar Gameforce in Eindhoven gemaild of hun ook iets organiseren soms voor beginners maar dat was niet zo helaas. Nu ga ik binnenkort gewoon eens een keertje langs als er mensen aan het spelen zijn om mee te kijken.

Zijn hier toevallig mensen die ook naar Gameforce gaan en die tijd en zin hebben om een beginner een beetje de weg te wijzen?
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door Erquilon »

Vandaag in Zwolle geweest. Er zit inderdaad een winkel die heel veel Magic heeft :p Ook worden er veel evenementen gehouden, en er is een ruimte waar je gewoon kan zitten en spelen of ruilen. Daar komen elke dag spelers om te spelen of ruilen :)

Ik heb natuurlijk ook meteen even wat boosters gekocht. 2 interessante kaarten gekregen:
Bonfire of the Damned
Angelic Destiny
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Andere spelers gezocht

Bericht door pi »

Die zijn wel leuk om te open ja. Er zijn veel winkels zoals dat, altijd erg leuk.

@Arklight ik zou best een beginner willen helpen, maar dat is helaas te ver voor mij.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie