Spelersssss Zuid-Holland!

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Woensdag is voor mij in theorie mogelijk, maar alleen van 13:00 tot 17:00 (exclusief reistijd), want ervoor en erna heb ik nog colleges.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Ok, mensen dus in voor woensdag? :) en waar? Utrecht mogelijk?
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik denk dat "in" voor mij een groot woord is, ik zou dan namelijk de trein van 13:25 vanuit Leiden kunnen hebben, dan 14:04 op Utrecht Centraal aankomen, en vervolgens om 15:55 alweer op Utrecht terug te moeten zijn om de trein terug naar Leiden te pakken voor mijn college om 17:00 uur. En dan de tijd die het me kost om vanaf Utrecht Centraal op de plek waar we van plan zijn te spelen te komen niet meegerekend. De tijd die ik dan zou kunnen spelen zou volgens mij maximaal anderhalf uur zijn. Als we al aannemen dat deze speeltijd het komen waard is, zou ik toch even lang (of waarschijnlijk langer) onderweg zijn naar Utrecht dan ik tijd heb om daar te zitten. Niet echt iets waar ik op zit te wachten persoonlijk.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Donnie Darko »

Ik wil best ook 1v1 spelen in Utrecht, of anders een keer naar Leiden komen, dan kan Jibz ook meedoen, en eventueel kunnen wij daarna nog verder spelen?
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik betrek deze week een nieuwe kamer in Leiden, waar ik in onderhuur woon. De kamer heeft, voor zover ik gezien heb, een redelijk ruime fusie, ik denk dat we daar mogelijk ook wel terecht zouden kunnen voor wat potjes Magic in het begin van de middag (dan zullen veel van mijn ganggenoten waarschijnlijk ook nog wel op college zitten).
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Ok Jibz, jammer. Wellicht in Leiden inderdaad als je ruimte ingericht is.

Donnie, zullen wij dan woensdag in Utrecht spelen? Heb je wel wat funding voor drankjes e.d.?
Denk vraag het maar even voordat er wellicht awkward situaties ontstaan :p
Pain is temporary. Quitting is forever.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Bump
Pain is temporary. Quitting is forever.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Afgelopen woensdag was een leuke middag met DonnieDarko! Succesvol dus.

Mensen zin om te spelen komende week?
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Komende week zit ik gewoon weer helemaal vol met colleges. Vrijdag zou ik vanaf 13:00 kunnen though. En Maandag (aankomend) ben ik ook de hele dag vrij, dus dan zou er voor mij ook nog een mogelijkheid zijn.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Donnie Darko »

Maandag is voor mij ook een optie.
Work is the curse of the drinking class
BlindClone
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 18, 2013 10:15 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door BlindClone »

Hey ik ben nieuw op deze forums met de reden dat ik nieuwe mensen zoek om magic te spelen (ben net begonnen dus ik ken nog niet zo heel veel mensen die het spelen :P). Ik zag dat je mensen zocht uit de omgeving Zuid hollland/Utrecht. heb je is een keer zin om met mij en een maat van me magic te spelen?
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik studeer in Leiden, en mn ouders wonen in Veenendaal, dus zowel de omgeving Zuid Holland als Utrecht is prima te doen voor mij. Ik heb komende week een tentamenweek, alleen geen midterms, dus ik heb weinig verplichtingen die week. Wat mij betreft kunnen we wel een dagje afspreken. Misschien zijn er nog meer geinteresseerden?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
leurts
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: zo okt 27, 2013 6:23 am

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door leurts »

Hallo iedereen!
Ik ben ook op zoek naar mensen die me het fijne van magic kunnen leren(Heb geen bekende die het spelen dus de enige ervaring die ik heb zijn filmpjes kijken;) )
Plaats maakt niet zoveel uit voor mij maar ergens in zuid-holland/utrecht/brabant zou het beste uitkomen.
Ik weet de basics wel maar de meer advanced dingen nog niet.
Dus als iemand zin heeft om met een onervaren iemand te spelen hoor ik het wel ^^

Met vriendelijke groet,

Bart
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Beste mensen sorry voor mijn afwezigheid en het sporadisch reageren en weer opduiken op dit forum.

Als mensen graag willen spelen stuur dan even een berichtje (1 op 1), dan krijg ik daar een mailtje van en ben ik reminded.

Zelf ben ik altijd redelijk impulsief voor wat betreft het spelen van magic, ben dan ook niet zo goed in het afspreken
van speelsessies verder dan een week (dan weten jullie dat, ik kan er ook niets aan doen).

Dus, zijn er spelers die vandaag of ergens deze week willen spelen in een centrale locatie te Zuid-Holland?
Stuur me dan even een bericht, dan log ik in en reageer ik verder op het forum zelf.

@leurts
Als je een xbox of een playstation 3 hebt is Magic 2014 zéér aan te raden (vind ik dan) het kost inclusief expansion (die het waard is)
ongeveer 15 euro ofzo (weet niet meer alweer een tijdje geleden dat ik het gekocht heb :P) hierin vind je een zeer goede tutorial.
Echter! (ik weet niet of het toegestaan is om bepaalde dingen aan te geven hier dus ik moet het een beetje vaag houden)
Ergens schreef iemand dat het eventueel op een of andere manier mogelijk is dit spel zonder expansion op de PC te spelen
voor "een extreem betere prijs". Volgens mij heette die persoon skidr0w (met een o als in "lopen".)
Maar als je er meer over wilt weten moet je de naam van deze "schrijver" even googlen en magic 2014 erbij zetten.
Zeer goede tutorials! Vooral de timerbalkjes zijn érg handig.
Pain is temporary. Quitting is forever.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Ohw en nog even ter aanvulling:

Ik speel (nog) geen EDH (Commander), ik speel alleen formaat "alles toegestaan tot acceptabele omstandigheden" waarmee ik met acceptabele omstandigheden
bedoel ... erhm ... een eenvoudige bewoording ...

Eigenlijk houd ik me aan het formaat Vintage (zie omschrijving Wizards of the Coast:
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... sfrvintage ).

Maar dan aangepast. Ik houd me dan niet aan de sideboard regels. Mochten er mensen kaarten in hun deck willen spelen die restricted
zijn maar deze toch meer dan 1 keer willen spelen geef het dan van tevoren even aan dan kunnen we gezamenlijk bespreken of dat acceptabel is.

Eigenlijk is dit het enige "formaat" dat ik speel. Ik bombardeer het maar even naar formaat MagicalFriend.
Pain is temporary. Quitting is forever.
Plaats reactie