Spelersssss Zuid-Holland!

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Goedemiddag allen,

Na een break op dit forum van een jaar of twee ... I'm back 8)

Gezocht! Casual spelers in de regio Zuid-Holland en/of Utrecht. Als in, kroegje pakken, biertje erbij, potke magic. Interesse? Let meh know.
Overigens hebben wij een groep in Gouda, die om de week speelt in sociëteit Studio Gonz. Ook hier zijn spelers welkom!
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik studeer normaal gesproken in Leiden, en mijn ouders wonen in Veenendaal, wat ook niet zo ver van Utrecht af is. Echter, op het moment ben ik nog in China, wat dan weer net een beetje uit de richting ligt. Met twee maanden ben ik weer terug Nederland, dus dan kan ik waarschijnlijk wel eens een potje meespelen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

China... wacht, ik fiets wel ff langs :P
Pain is temporary. Quitting is forever.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Ok gezien het hier storm loopt (...) misschien iets specifieker.

Rotterdam, Zoetermeer, Den Haag, Gouda, Woerden, Cappelle- en Nieuwerkerk a/d IJssel, Utrecht (wat natuurlijk niet in Zuid-Holland ligt, maar is dichtbij genoeg :P) Bergambacht, Kockengen, Harmelen, Schoonhoven, Stolwijk.

Toevallig nog spelers die geregeld naar MagicUnited gaan te Rotterdam? Of vandaag? Ik ga even een deck scoren nl. :P
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Donnie Darko »

Ik woon in Driebergen, wat heel dicht bij Utrecht is. Ik zou wel graag wat regelmatiger magic spelen dan ik nu doe (sporadische middagen/avonden)... En Utrecht is voor mij goed te doen, meeste van die andere plaatsen die je noemt zijn weer een stukje verder weg.
Work is the curse of the drinking class
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Hoi Donnie,

Wat mij betreft kunnen we wel een keer in Utrecht spelen?
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Donnie Darko »

Ik zal ook eens reageren op je vraag hier, het spijt me dat ik dat niet eerder doe, ik ben dat vergeten. Kan me niet herinneren dat je dit had gevraagd.
Mijn antwoord hier is ongeveer gelijk aan het antwoord in de andere post:
Utrecht is nog altijd goed voor mij, ook voor een middagje of avond, liefst wel dan op maandag of woensdag.
Komende week, maandag 1 juli om precies te zijn, komt een vriend van me in Driebergen spelen. Als dat een optie is ben je van harte welkom. ik heb wel alleen in de middag tijd die dag.
Die woensdag (3 juli) kan ik niet, en ook de woensdag erna niet (10 juli) maar maandag 8 juli heb ik nog geen plannen...
Work is the curse of the drinking class
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Hmmm ja kan misschien 8 juli, weet ik nog niet zeker. Misschien kunnen meerdere mensen reageren met data/dagen e.d.
Iedere zondag kan ik de hele dag kaarten (de tijden verschillen, i.v.m. parties en zo kan het zijn dat ik dan wat later ben)
Op het moment is het werk wat ... schaars ... dus ik kan eigenlijk de hele week wel.

Mensen reageer! Dan kunnen we misschien een keer kaarten in een kroeg ofzo (iemand daar ideeën over, waar, kunnen we er met meerdere mensen aan een tafel zitten die groot genoeg is, erg belangrijk :p) of bij iemand, bij mij is echter niet een optie atm.

Graag data tijden en plekken :p voor een goeie bak Magic!
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Donnie Darko »

Maandag 8 juli heb ik nu twee mensen die bij mij komen voor een potje magic. Ik woon in Driebergen wat 10 minuten met de trein is vanaf Utrecht Centraal, en dan nog 5 min lopen vanaf het station.

In Utrecht ben ik niet heel bekend qua kroegen maar kom wel eens in de Stairway (to heaven), vlakbij Utrecht Centraal waar ze tafels hebben waar je met 4 man aan kan zitten en die groot genoeg zijn voor magic te spelen. Ze laten je daar ook meestal met rust. In de Joker in Utrecht (spellenwinkel verder het centrum in) kan je ook spelen, maar daar wordt voor zover ik weet alleen blikjes frisdrank verkocht.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik zou graag wat meer reageren, maar ik zit nog steeds tot de 12e in China :D
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Ok dan Jibz :p we horen het wel.

Vandaag ga ik naar MagicUnited in Rotterdam, wellicht meerdere mensen die willen gaan?
Pain is temporary. Quitting is forever.
Paraic
Expert
Berichten: 70
Lid geworden op: di feb 20, 2007 2:35 pm
Locatie: Zoetermeer

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Paraic »

Hier Zoetermeer, altijd wel in voor een potje. Beetje roestig want speel te weinig :)
Hokahey - Today is a good day to die
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Donnie Darko »

Ja dat gevoel ken ik...
MagicalFriend heeft helaas al een tijd niet meer ingelogd, laatste keer was een maand geleden.
Dat wil niet zeggen dat anderen geen zin hebben om te spelen.

Zoetermeer is voor mij wel een eindje weg voor regelmatig te gaan spelen, maar Leiden waar Jibz zit binnenkort is beter te doen lijkt me.
Work is the curse of the drinking class
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Excuseer mij plz! Ik had gedurende 3 maanden even iets heel anders extreem belangrijks aan mijn hoofd.
Vandaar mijn afwezigheid.

Echter, nu weer volledig in voor een potke Magic. Mensen interested?
Plaatsen zoals bovenaan in dit topic genoemd zijn nog steeds van toepassing :) inclusief Gouda, ofc.
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik ben inmiddels weer in Nederland, en mn vrij reizen doet het weer, dus ik zou, mits te tijd uitkomt, in zijn om een keertje ergens te spelen. Ik zou zelf het liefst doordeweeks hebben, want dan heb ik gratis treinreizen, maar als ik een weekenddagje in kan plannen, zou dat ook okay zijn.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie