Spelersssss Zuid-Holland!

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Goedemiddag allen,

Na een break op dit forum van een jaar of twee ... I'm back 8)

Gezocht! Casual spelers in de regio Zuid-Holland en/of Utrecht. Als in, kroegje pakken, biertje erbij, potke magic. Interesse? Let meh know.
Overigens hebben wij een groep in Gouda, die om de week speelt in sociëteit Studio Gonz. Ook hier zijn spelers welkom!
Pain is temporary. Quitting is forever.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door Jibz »

Ik studeer normaal gesproken in Leiden, en mijn ouders wonen in Veenendaal, wat ook niet zo ver van Utrecht af is. Echter, op het moment ben ik nog in China, wat dan weer net een beetje uit de richting ligt. Met twee maanden ben ik weer terug Nederland, dus dan kan ik waarschijnlijk wel eens een potje meespelen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

China... wacht, ik fiets wel ff langs :P
Pain is temporary. Quitting is forever.
MagicalFriend
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: do dec 02, 2010 5:53 pm

Re: Spelersssss Zuid-Holland!

Bericht door MagicalFriend »

Ok gezien het hier storm loopt (...) misschien iets specifieker.

Rotterdam, Zoetermeer, Den Haag, Gouda, Woerden, Cappelle- en Nieuwerkerk a/d IJssel, Utrecht (wat natuurlijk niet in Zuid-Holland ligt, maar is dichtbij genoeg :P) Bergambacht, Kockengen, Harmelen, Schoonhoven, Stolwijk.