spelers in zeist e.o.?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door pi »

Misschien dat AngelEaraLoveLight (zie hier) ook mee wil doen, ze heeft me iig gevraagd haar op de hoogte te houden. Verder is Ewan ook weer geintresseerd en ik zal nog meer van mijn groep hier vragen.

Jibz, kun je een datum prikken?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door Jibz »

Ja, ik denk dat zij ook wel interesse zou hebben. Als jij der op de hoogte zou houden, stuur der even een pm zou ik zeggen ^^

Hmm allright, ik heb verder niet echt barrieres als het op datums aankomt, maar gezien zaterdag geprefereerd wordt en ik het ouderlijk huis de 20e pas compleet ter becshikking heb (dan gaan mn ouders op vakantie), zou ik zelf de 27e zeggen (Das een zaterdag als ik het goed heb, toch?).... Zou dat kunnen voor mensen? Ik zal het ook nog even met mijn broer en vrienden checken of zij die dag zouden kunnen/willen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door The Quizmaster »

Yeeej!!

Zaterdagen hebben ook mijn voorkeur. Ik kan (als het nodig is) tot een man of 20 regelen, dus aan spelers zullen we geen gebrek hebben.
De 27e kan ik in ieder geval. Zal het alvast vrijhouden.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door Jibz »

Gezellig :)
Nee, ik denk ook niet dat we zonder spelers komen te zitten (A) (in het meest depressieve geval hebben we so far Pi, Quiz, Donnie en mij, en met zn 4en kun je al prima EDH spelen :D). Denk dat we met 20 man eerder in ruimteproblemen zouden komen :D
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door AngelEaraLoveLight »

puppybrain schreef:Hoi beste planeswalkers...

De meeste walkers kom je overal wel eens tegen. Helaas heb ik ze in zeist nog niet gevonden. Wel weet ik dat ze er zij aangezien er wel kaarten verkocht worden.. Zitten deze walkers toevallig ook op dit forum? Of misschien andere die in de buurt zitten?

Groet...
Ik zit vanaf vrijdag 6 weken op de camping in Bilthoven, vlakbij Zeist, we komen vaak in Zeist en hebben daar ooit op de dijnselhoek gestaan.
Als je wilt kan je altijd in de zomervakantie met mij een potje MTG spelen.
Alleen 13 juli ben ik in Almere voor een pre-release M14 en ben dan t/m 15e in de middag in almere ook wegens een ziekenhuis afspraak.
Maar verder als je van te voren laat weten wanneer je wilt spelen.... ben ik beschikbaar als speler.

Stuur gerust een prive bericht als je intresse hebt om in de aankomende weken te spelen.
Als je dit weekend kan of aankomende week, dan komt dit mij wel goed uit om te oefenen voor pre-release.
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door AngelEaraLoveLight »

pi schreef:Misschien dat AngelEaraLoveLight (zie hier) ook mee wil doen, ze heeft me iig gevraagd haar op de hoogte te houden. Verder is Ewan ook weer geintresseerd en ik zal nog meer van mijn groep hier vragen.

Jibz, kun je een datum prikken?
Wanneer?? ik ga ff dat berichtje op zoeken wanneer dat is waar je het over hebt, ik heb wel intresse in iedergeval

Zag ik iets over 27 juli? dan kan ik denk wel of was het 27 juni?
Hoe dan ook zie mijn vorige bericht
Gebruikersavatar
puppybrain
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jun 07, 2013 6:18 pm
Locatie: zeist

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door puppybrain »

12 tm 14 juli ben ik zelf ook afwezig ivm prerelease...
The magic within..
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door AngelEaraLoveLight »

puppybrain schreef:12 tm 14 juli ben ik zelf ook afwezig ivm prerelease...
lol ik t/m 15, maar 15 wegens ziekenhuis, ergens in juli of augustus moet ik nog een keer naar ziekenhuis voor een dagopname, en nog paar afspraken, maar weet die datums nog niet en is pas eind juli of begin augustus.
Maar ik vat hem, ik zelf doe ook 13 juli mee met pre-release M14 :D.
Waarschijnlijk een andere locatie dan jou.
Maar wens je veel succes met de pre-release.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door Jibz »

Hey Angel,

Sorry voor de verwarring. Het is best onduidelijk, maar vanaf de tweede pagina in dit topic zijn we het om gaan draaien naar een topic om een dagje af te spreken dat we met een grote groep bij elkaar komen en een dagje spelen. Staat op het moment op 27 juli in Veenendaal.

Misschien is het handig als ik er een nieuw topic over maak, om dit soort verwarring in de toekomst te voorkomen...
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door AngelEaraLoveLight »

Jibz schreef:Hey Angel,

Sorry voor de verwarring. Het is best onduidelijk, maar vanaf de tweede pagina in dit topic zijn we het om gaan draaien naar een topic om een dagje af te spreken dat we met een grote groep bij elkaar komen en een dagje spelen. Staat op het moment op 27 juli in Veenendaal.

Misschien is het handig als ik er een nieuw topic over maak, om dit soort verwarring in de toekomst te voorkomen...
Uhm kijk eens een beetje meer naar boven, de commentaar voor die commentaar lol...
ik had het in die andere commentaar over de 27ste lol...
en dat andere was voor puppybrains bedoeld ;)
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door Jibz »

Wist niet zeker of dat voor ons was bedoeld, ik checkte het maar even voor de zekerheid, en om de voor je te bevestigen (daar leek je niet zeker over ;)).
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: spelers in zeist e.o.?

Bericht door AngelEaraLoveLight »

Jibz schreef:Wist niet zeker of dat voor ons was bedoeld, ik checkte het maar even voor de zekerheid, en om de voor je te bevestigen (daar leek je niet zeker over ;)).
nee ik vroeg de 27ste van juli of juni, aangezien ik later op de topic kwam....
maar is juli...
maak niet uit, misverstandje...
maar het is idd handig als het op een andere topic kwam te staan, aangezien het een apart onderwerp is, althans dat denk ik.
Plaats reactie