Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Black-Raven
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 21, 2013 11:45 pm
Locatie: Tiel
Contacteer:

Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

Bericht door Black-Raven »

Hallo!

Ik heb op 22 juli een bestelling gedaan bij Troll and Toad.
Nu zitten we dus al op 22 augustus, een maand verder alweer en ik heb nog steeds niks binnen.
Dus nu begin ik een beetje twijfels te krijgen, want als ik vaker wel wat uit Amerika bestel duurt het nou ook weer niet zo lang.
Ik hoop dat hij nog binnen komt want er zat een aardig prijzige playmat bij :P

Hebben jullie hier al vaker besteld, zo ja wat zijn jullie ervaringen met hoe lang het duurde tot je het had?

Greets Daph
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

Bericht door Jibz »

Kun je geen contact met ze opnemen en vragen hoe ver ze ermee zijn? Dat zou mijn eerste gok zijn.
Als ze geen medewerking verlenen of niet reageren, dan zou ik gaan twijfelen aan hun betrouwbaarheid.

Ik heb zelf geen ervaring met ze.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

Bericht door The Quizmaster »

Ik denk niet dat ik bij hen besteld heb, maar wel bij andere US webshops. Wat een mogelijkheid is, is dat je pakketje bij de Douane is belandt. Dan kan het makkelijk een aantal weken duren voor ze tijd hebben om ernaar te kijken, enz..

Wat Jibz ook al zegt, inderdaad even contact opnemen met Troll and Toad en vragen of ze kunnen bevestigen dat het pakketje verzonden is en naar welk adres (voor het geval die fout is overgenomen).

Het langste dat een pakketje vanuit de VS er bij mij eens over heeft gedaan, is bijna 2 maanden.. dus je hebt nog even te gaan ;)

Welkom hier trouwens :)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

Bericht door pi »

Mijn ervaring met T&T is dat ik niet zo te spreken ben over hun grading, maar, ze hebben tot nu toe wel altijd verder zonder problemen geleverd en binnen een maand. Ze zijn niet bereid om een lagere waarde op hun pakketjes te zetten, dus de suggestie dat het bij de douane kan liggen is geen slechte (aangenomen dat je voor meer dan zo'n 20 euro besteld hebt). In dat geval zal de douane contact met je opnemen, ik heb dat zowel telefonisch als via de post gehad (beetje afhankelijk van of ze je telefoonnummer kunnen vinden) en dan kan het inderdaad aardig vertraagd worden. Kwa betrouwbaarheid zou ik niet over ze twijfelen, T&T staat zeker in de top 10 van grootste Amerikaanse Magic winkels en waarschijnlijk ook wel top 5.

Ik zou natuurlijk wel altijd even met T&T checken of ze inderdaad verstuurd hebben, maar als je daar een bevestiging van hebt in je e-mail zou ik er wel vanuit gaan dat het zo is.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Black-Raven
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 21, 2013 11:45 pm
Locatie: Tiel
Contacteer:

Re: Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

Bericht door Black-Raven »

Ja ik ga zo ze even een mailtje sturen.
Ik had bij me bestelling ook al gevraagd of ik een trace and trace code kreeg, maar die kreeg ik dus niet.
Kan je de douane ook niet bellen en vragen of het er ligt?
Want anders kan het dus heel lang duren...o.o
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Iemand hier ervaring met bestellen bij Troll and Toad?

Bericht door pi »

Ik denk niet dat je de douane kan bellen, ik verwacht niet dat ze een administratie daarvoor hebben (ik verwacht dat ze de paketten bijhouden ergens en daarop kunnen zoeken, maar of het op ontvanger naam kan lijkt me minder waarschijnlijk).

Ik zou eerst T&T vragen en ook nog wat geduldiger zijn, post vanuit Amerika kan gewoon lang duren.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie