Status Dragonbreath winkel

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Shotgunbunny
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: di nov 05, 2013 2:00 pm

Status Dragonbreath winkel

Bericht door Shotgunbunny »

Hoi mensen,

Ik wilde graag even informeren naar de status van de webshop Dragonbreath.nl
Na wat gegoogled te hebben kwam ik dit forum tegen, met een reeks positieve reacties over de winkel, dus besloot ik er wat te bestellen.
Maar wat me opviel nadat ik de bestelling had afgerond, is dat de site op sommige plekken onaf lijkt. De site van de webdeveloper is er zelfs nog slechter aan toe. Daarnaast vond ik het vreemd dat ik geen enkele mail kreeg ter bevestiging van mijn bestelling. (Nee, ook niet in m'n spam)

Ik heb via de website van Dragonbreath een contact formuliertje ingevuld om opheldering te vragen. Ik heb hier echter nog geen reactie op ontvangen.

Vandaar deze vraag aan jullie: Is er iemand die recentelijk nog iets bij Dragonbreath heeft besteld, die mij kan vertellen of de winkel nog actief is?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door pi »

Mijn laatste bestelling bij Dragonbreath was in februari. Gewoonlijk kreeg ik vrij snel reactie van ze, toch niet meer dan een dag tussen mailtjes. Ik zie ook Theros op hun site staan, dus als ze gestopt zijn kan het nooit heel lang zijn.

Ik zal ze even op dit topic wijzen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Shotgunbunny
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: di nov 05, 2013 2:00 pm

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Shotgunbunny »

Hoi Pi,

Klein vraagje. Heb jij voorheen dan wel bevestigingen van je bestelling via mail gehad? Dit is voor de gemiddelde webshop vrij normaal, maar misschien ligt het bij Dragonbreath anders.
Hoe dan ook kwam het nogal vreemd op mij over, alsof hun mailserver niet meer werkt, oid.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door pi »

Ik heb inderdaad zulke bevestigingen in het verleden gehad. Mijn e-mail naar hun bounce-de niet.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Shotgunbunny
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: di nov 05, 2013 2:00 pm

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Shotgunbunny »

Oke, bedankt. Nog maar even afwachten dan.
Shotgunbunny
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: di nov 05, 2013 2:00 pm

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Shotgunbunny »

Mijn bestelling is net doodleuk aangekomen, geen problemen daarmee.

Vreemd genoeg blijft communicatie nog steeds uit. Geen automatische mails en geen reactie op mijn vraag via het contactformulier.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door pi »

Goed te horen dat ze in ieder geval geleverd hebben, misschien inderdaad problemen met hun mailserver. Ik heb ook geen reactie van ze gehad.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Hmm, ik heb een paar dagen geleden ook een kaart besteld en betaald bij Dragonbreath. Ik heb wel een bevestiging ontvangen van de bestelling, maar niet dat de kaart is verzonden.
Daarnaast is de site van Dragonbreath nu ook plots uit de lucht. :o

Ik hoop niet dat dit zo'n gevalletje is van een failliete shop die nog wel doodleuk bestellingen aanneemt. :(
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door altx »

Ik heb ongeveer hetzelfde met ManaMaze. Daar vraag ik me ook elke keer af of ik de kaarten nog ga krijgen. Ze zijn in ieder geval niet zo vlot als een NederMagic, CardExchange of Magic United.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Inmiddels weet ik iig dat Dragonbreath niet failliet is, want ik heb bericht van ze gekregen (duurde wel een week!). Het is helaas nog niet het einde van het verhaal, maar ik wacht even met uitleggen tot ik definitief antwoord van ze heb. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Nou, uiteindelijk hadden ze de kaart niet. Ik kreeg dit echter pas een week nadat ik had betaald te horen. Als ik het meteen had gehoord, had ik de kaart nog ergens anders kunnen bestellen. Nu was de kaart inmiddels overal uitverkocht (vanwege een plotselinge hogere vraag). Het zou ook kunnen dat ze de kaart niet wilde verkopen omdat de prijs een paar dagen na mijn aankoop flink omhoog was gegaan. Het maakt ook niet uit. Ze hadden hun voorraad niet op orde en waren vervolgens ook nog heel langzaam met communiceren. Kortom ik kan Dragonbreath zeker niet aanbevelen. Jammer, maar helaas.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door pi »

Welke kaart gaat het om?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Een foil Bitterblossom.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door pi »

Ah ja, die is omhoog geschoten omdat mensen vermoeden dat hij maandag misschien unbanned wordt in Modern. Ik zou dat even afwachten, persoonlijk lijkt dat me niet bijzonder waarschijnlijk en als het niet gebeurt dan keldert de prijs weer en komt hij overal weer gewoon op voorraad.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Re: Status Dragonbreath winkel

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

pi schreef:Ah ja, die is omhoog geschoten omdat mensen vermoeden dat hij maandag misschien unbanned wordt in Modern. Ik zou dat even afwachten, persoonlijk lijkt dat me niet bijzonder waarschijnlijk en als het niet gebeurt dan keldert de prijs weer en komt hij overal weer gewoon op voorraad.
Ja, dat klopt. Dat was ook de reden dat ik hem nog even snel wilde kopen voor het geval hij idd unbanned zou worden. Anyway, ik ga geen 50 euro betalen voor een foil versie voor mijn cube, dus ik wacht nu wel gewoon af of hij geunband wordt of niet. En als het wél gebeurt dan moet ik het dus helaas zonder stellen, het is niet anders. Maar nogmaals als deze winkel gewoon een beetje snel had laten weten dat ze hem niet hadden had ik hem makkelijk ergens anders kunnen bestellen (voor iets meer, dat wel), dus ik vind het wel erg slordig.
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie