wie is Rudy BackPack / hoe kom ik aan ouwe crappies (60 elk)

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

wie is Rudy BackPack / hoe kom ik aan ouwe crappies (60 elk)

Bericht door Erik Louman »

Hallo allemaal !

Ik ben er weer, terug van (lang) weg geweest :)

(Hoe staat t leven in Haarlem, Pi?)

Ik spaar sinds jaar en dag een stel kaartjes uit '96' 97
Ik had zojuist een bestelling van 300 zeer scherp geprijsde crappies zoals 70 Norritt voor 4 dollarcent per stuk en 34 goblin swine-riders á 3 ct ps
Totaal 20 euri, maar de verzendkosten vallen me wat tegen... 50 euro hehe Was vroeger stukken lager :(
Nedermagic is te duur voor 60 stuks van dergelijks en te beperkt kwa voorraad...
Na craprotation en eerdere gunstigere bestellingen uit de VS gooi ik het bij deze over een andere boeg.


Ik zoek Rudy BackPack, maar verhip hij is niet te vinden onder deze naam op google^^
Wie weet hoe hij echt heet?
(Eventueel contactgegevens)



(het betreft overigens de volgende kaarten, eerste uitgaven)
Norritt / Kaervek's Purge / Wildfire Emissary / Goblin Swine-Rider / Apathy / Flux / browse
Mocht iemand een andere manier weten waarop ik hier goedkoop aan kan komen, shoot!


Bij voorbaat dank :)

Vriendelijke groeten, Erik
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: wie is Rudy BackPack / hoe kom ik aan ouwe crappies (60

Bericht door pi »

Oy Erik,

welkom terug!

Ik kom niet uit Haarlem hoor ;) (heb er ook nooit gewoond).

Is dat niet per ongeluk Rudy van magicunited.nl? Die lijkt mij iig het meest waarschijnlijk. Dat is geloof ik Rudy Meijer (http://www.linkedin.com/pub/rudy-meijer/22/337/a/nl -> zie onder owner: "magic bag pack" ;)). Overigens vragen niet alle Amerikaanse shops absurde prijzen voor het verzenden, natuurlijk gaat het om een groot pakket, maar $10-$15 lijkt me te doen. Welke shop was dit? Mogelijk is er wel met ze over te praten en er is zelfs een kans dat ik ze ken.

Ik heb zelf geen grote aantallen van die kaarten over, al heb ik er vast wel een paar. Tegen zulke prijzen is het alleen het uitzoeken niet waard.

mazzel

pi

p.s. Moet dat trouwens, zoveel verschillende opmaak ik 1 post? :P
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Re: wie is Rudy BackPack / hoe kom ik aan ouwe crappies (60

Bericht door Erik Louman »

dankjewel Pi :)

hm dat heb ik dan verkeerd onthouden :p Amsterdam dan?
dankjewel ik hoop dat dat hem is

Ik had via cardinfo gezocht... kwam bij tcg uit
Zij zetten alles wat je aan wil schaffen van verschillende aanbieders in één winkelwagen dus ik nam onterecht aan dat ze alles naar een centraal punt zouden sturen alvorens het naar mij door te sturen. Da's niet het geval en aangezien ik 3oo kaarten bij 5 of 6 webwinkels kocht (dus van ieder teveel om in een envelopje te stoppen tegen lage verzendkosten) werden er 5 of 6 keer verzendkosten gerekend, ongeveer zoiets als wat jij noemt.
Adventureson was de aanbieder van wie ik het meeste zou aanschaffen. Van hen heb ik eerder in bulk gekocht en dan is het wel rendabel omdat je dan maar 1x verzendkosten betaalt.
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: wie is Rudy BackPack / hoe kom ik aan ouwe crappies (60

Bericht door pi »

Er staat Amsterdam onder mijn naam ja ;).

Bedoel je TCGPlayer? Die cart optimizer van ze werkt totaal niet bij internationale bestellingen. Je kunt ook niet zoeken op wie wel redelijke verzendkosten heeft, dus ik probeer er altijd een paar tot ik er eentje heb die redelijk is en kijk dan of ik nog meer van ze wil kopen (wel kun je je locatie instellen om in ieder geval degenen die uberhaupt niet naar ons willen sturen er uit te filteren). Zie TCGPlayer als zoiets als beslist.nl, een verzameling van aanbieders (waaronder ook particulieren) maar zelf geen winkel. In mijn ervaring is AdventuresON best wel redelijk (alleen wat gemakkelijk met condities als je er niet speciaal naar vraagt), ik zou even direct contact met ze opnemen of het gewoon via hun eigen site bestellen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie