Spelers in Ede

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
SirTummy
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: ma dec 16, 2013 1:24 am

Spelers in Ede

Bericht door SirTummy »

Hallo,

Mijn naam is Thomas (26).
Ongeveer 10 jaar geleden heb ik een tijdje Magic gespeeld. Niet heel actief.
Nu zou ik graag weer eens spelen maar vroeg ik me af of het een beetje leeft in Ede.

Zijn er mensen in Ede die een keer een potje willen spelen met mij?
Dan heeft het voor mij ook zin om weer kaarten te gaan komen want die heb ik niet meer :p

Groetjes
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelers in Ede

Bericht door Jibz »

Ik zit zelf een beetje om en om in Leiden en in Veenendaal. Veenendaal is best wel bij Ede om de hoek, dus daar is misschien een mogelijkheid. Moet ik even zien wanneer ik daar weer zit though.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelers in Ede

Bericht door Donnie Darko »

Ik woon zelf in Driebergen wat op zich redelijk te doen is vanaf Ede, en ik kan ook wel die kant eens op komen. Maar volgens mij zitten er verder geeen Edenaren op dit forum.
Nu is Ede wel een redelijke studentenstad dus magic spelers moeten er wel te vinden zijn. Kijk eens of je een winkel kan vinden die de kaarten verkoopt, daar kunnen ze je ook wel een indicatie geven van de populariteit.
Work is the curse of the drinking class
SirTummy
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: ma dec 16, 2013 1:24 am

Re: Spelers in Ede

Bericht door SirTummy »

Hehe ok cool dat valt altijd wel te regelen dan. Van toen de tijd waren er veel spelers maar die heb ik allemaal uit het oog verloren.
De winkel in Ede is om te spelen niet echt comfortabel helaas dus is ook niet zo dat je daar lekker gaat zitten spelen.

En in Ede zit de Christelijk hogeschool dus zullen wel niet veel Magic spelers zijn onder de studenten :P
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Spelers in Ede

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben een Ex-CHE'er hoor :p
De winkel hoef je ook niet perse in te spelen, maar misschien kennen ze daar een spelersgroep of andere mensen die ook nog spelers zoeken.
Je hebt ook nog de Wageningse universiteit, omdat het station in Ede zit, doen ze daar ook hun voordeel ermee.

Voor ons is Veenendaal natuurlijk een mooie tussenstop, alleen is Jibz nu volgens mij meer in Leiden dan Veenendaal.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Spelers in Ede

Bericht door pi »

SirTummy schreef:En in Ede zit de Christelijk hogeschool dus zullen wel niet veel Magic spelers zijn onder de studenten :P
Dat is een hele domme opmerking.

Voor de rest succes met spelers vinden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: Spelers in Ede

Bericht door DragonBuster »

hallo,

ahah dat is grappig, ik woon ook in ede en speel sinds kort ook veel magic samen met twee vrieden.
wij gaan bijna elke dag als het kan naar het tinnen soldaatje nieuwe kaarten halen ;)

wij zijn allemaal rond de 17 dus als je een keer wild magicen pb me dan ;)
Trust in the Heart of the cards
SirTummy
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: ma dec 16, 2013 1:24 am

Re: Spelers in Ede

Bericht door SirTummy »

Haha hoezo is dat nou een domme opmerking?

Ik mocht het vroeger niet meer spelen omdat mijn ouders het duivels vonden.
Denk dat er wel meerdere christenen zo over denken dus is de kans veel kleiner.
Er zitten daar namelijk veel hardcore christenen op school ;)

Maargoed doet er niet toe.

Aah Dragonbuster nou dan moeten we dat maar een keertje doen.
Zijn er veel Magic spelers bij De Tinnen Soldaat?
Gewoon zo doordeweeks?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Spelers in Ede

Bericht door pi »

Het is dom omdat je iedere christen over 1 kam scheert. Dat je ervaring hebt met je ouders maakt niet dat je ervaring hebt met de gemiddelde christen (daarvoor moet je een statistisch groot genoege steekproef nemen). Ik ken geen enkele christen die een probleem met Magic heeft. Ik ben zowel zelf gelovig als actief bij een christelijke jongerenvereniging en vertel ieder die het maar horen wil over mijn hobby. Ik heb zelf gestudeerd aan de VU, een christelijke universiteit, en daar waren zeer veel Magic spelers te vinden, zeker de helft van de actieve leden van de studievereniging waar ik bij zat kon spelen. Ook zullen er waarschijnlijk genoeg niet gelovige mensen naar de CHE gaan.

Het is ongeveer net zo dom als wanneer ik zou zeggen dat er daar waarschijnlijk minder Magic spelers zitten omdat het 'maar' een hogeschool is. Ik wil voorstellen om het discrimineren buiten dit forum te houden (ik ben overigens de admin hier).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
SirTummy
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: ma dec 16, 2013 1:24 am

Re: Spelers in Ede

Bericht door SirTummy »

Oké discrimineren is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest ;)

Ik zal het dan inderdaad bij mijn ervaring moeten houden en in de kerkelijke gemeenschap waar ik vroeger bij zat werd dit niet geaccepteerd maar betekent inderdaad niet dat het overal zo is. Mijn excuses.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Spelers in Ede

Bericht door pi »

De gemeenschap waar ik bij zit had zowel een homoseksuele dominee als eentje die afgestudeerd was op het boedisme en die een week per jaar in een boedistisch klooster doorbracht, ik ben gewend dat ze vrij open minded zijn ;).

Ik reageer iets fanatieker dan ik anders zou doen om duidelijk kenbaar te maken dat dit niet de bedoeling is, ook voor als eventueel later iemand het leest. Verder geen probleem, ik hoop zoals gezegd dat je spelers weet te vinden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
SirTummy
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: ma dec 16, 2013 1:24 am

Re: Spelers in Ede

Bericht door SirTummy »

hehe okidokie thanks ;)

Ga morgen maar eens naar de local shop. Even kijken of er wat mensen zijn.
En anders kom ik wel gewoon een keertje naar Amsterdam om een potje te spelen :P
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: Spelers in Ede

Bericht door DragonBuster »

haha dat is toevallig ik ga morgen ook weer ;)
(eigelijk ga ik elke dag behalven op maandag en zondag, dan is hij dicht)
Trust in the Heart of the cards
Plaats reactie