welke pack?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

welke pack?

Bericht door DragonBuster »

hallo,
ik vroeg me af in welke pack de kaarten Invincible Hymn en Cradle of Vitality zitten en hoeveel? en waar kan je ze kopen?
Trust in the Heart of the cards
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: welke pack?

Bericht door pi »

Shards of Alara boosterpacks en de Cradle zit eventueel ook in een van de C13 decks. Het is vaak niet zo gemakkelijk om aan pakjes van oudere sets te komen. Meestal zijn de pakjes duurder en als het om losse pakjes gaat die van een minder betrouwbare bron komen heb je nog een kans dat het gemapte packs zijn ook. Ik zou sterk aanraden om als je de kaarten leuk vindt ze los te kopen want dan ga je een stuk goedkoper uit zijn. Een Hymn en Cradle samen zouden nog niet de helft van een booster behoren te kosten en dan weet je zeker dat je ze opent. Het C13 deck is nog heel wat duurder en financieel al helemaal niet zo interessant als je de Cradle zoekt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: welke pack?

Bericht door DragonBuster »

ja klopt alleen mijn local cardsshop heeft ze niet los. en bij bazarofmagic moet je persé €10 besteden voor je kan bestelen.
Trust in the Heart of the cards
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: welke pack?

Bericht door The Quizmaster »

Kijk eens op Magiccardmarket.eu. Daar kan je veel goedkoop vinden :)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: welke pack?

Bericht door pi »

Da's waar, maar ik zou persoonlijk wel een waarschuwing er bij geven dat de staat van kaarten daar vaak erbarmelijk is (zelfs ten opzichte van de al veel te ruime grading guide) en je door internationale verzending vaak voor weinig kaarten duurder uit bent dan je in een Nederlandse webshop kwijt zou zijn. Ik zou gewoon even Nedermagic, Cardexchange, Cardgeek, Magicunited en zo af gaan. Bazaar of Magic zou sowieso niet mijn eerste keus zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: welke pack?

Bericht door DragonBuster »

Aha cool ik zou het even checken :D
Trust in the Heart of the cards
Plaats reactie