FlappyBird card

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

FlappyBird card

Bericht door DragonBuster »

voor allen Flappy Bird Fans xD

Afbeelding
Trust in the Heart of the cards
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: FlappyBird card

Bericht door Jibz »

Wow... Die wording is echt heel erg slecht... Ik heb geen idee wat hij had willen schrijven voor de laatste ability.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: FlappyBird card

Bericht door pi »

Jup, da's iemand geweest die niet zo erg snapt hoe Magic kaarten geschreven worden. De kaart klopt ook totaal niet kwa kleur, ability en power level.

Ik vermoed dat bedoelt wordt dat alle landjes die voor mana zijn getapt deze beurt naar je hand genomen moeten worden voor een extra beurt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: FlappyBird card

Bericht door DragonBuster »

haha ja ik weet niet ik kreeg hem van een vriend van mij via Whapp ik vomd hem wel grappig.
Trust in the Heart of the cards
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: FlappyBird card

Bericht door DragonBuster »

ik heb net gevraagt met die laatste abilitie bedoelt hij dat je al je mana die je deze beurtgetapped heb weer mag untapped, daarna mag je nog een beurt ernaa, ik weet niet hoor maar ik sbapte hem gelijk
Trust in the Heart of the cards
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: FlappyBird card

Bericht door pi »

Mogelijk zegt dat meer over jou.

Het maakt de kaart ook nog meer veel en veel te goed.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
-N-
Advanced
Berichten: 30
Lid geworden op: za feb 15, 2014 10:21 pm
Locatie: Castricum

Re: FlappyBird card

Bericht door -N- »

Ik zou er eerder zoiets van maken:

Afbeelding

Savor the Moment maar dan kun je hem meerdere keren gebruiken, daarom kost hij ook 2 colorless meer. Een andere manier om het 'take another turn' effect minder goed te maken is als je Flappy Bird ervoor moet exilen, alleen dan heeft het effect nog steeds een redelijk dure cost nodig.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: FlappyBird card

Bericht door Jibz »

Dan zou het eerder gewoon zijn "untap all lands you tapped for mana this turn. Take an extra turn after this one." Als hij zegt "return all mana you spent this turn", zou ik zelf echter eerder iets verwachten als "Add X mana in any combination of colors to your mana pool, where X is the amount of mana you spent this turn.".

En ja, Dragonbuster, het zegt waarschijnlijk meer over jou dan over de kaart dat je hem wel snapte. Het woord "mana" en het woord "land" zijn namelijk op geen enkele algemene manier gerelateerd. Als jij "mana" zegt is er geen enkele reden om aan te nemen dat je het over landen hebt (behalve omdat het anders teveel problemen oplevert, maar dat is niet een erg sterk argument). Bedoelt hij bijvoorbeeld ook dat alle andere card types waar je mana van hebt gekregen ook geuntapped worden? Dus ook artifacts, creatures en enchantments? En hoe werkt het met Planeswalkers als Koth of the hammer? Wordt die geuntapped of krijgt hij zn loyalty terug? En Xenagos, the reveler? Raakt die zn loyalty weer kwijt? Je kan uit de kaart (en ook al uit de uitleg die hij geeft) totaal niet opmaken wat de kaart doet. Het is simpelweg gokwerk wat ermee gebeurt :P Verder zou Birdfish ws geen creature type zijn. Bird en Fish los zou gangbaarder zijn.

En dan is dit allemaal nog gefocust op het feit dat hij de terminologie niet goed heeft, en niet over de vreselijke spelfouten die erin staan, zoals "spend", "controle" en "than".
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: FlappyBird card

Bericht door pi »

Die van -N- lijkt me een stuk realistischer, alleen past Haste er echt niet bij en het is een bird, dus 4/4 is wel heel groot. Ik zou zelf vermoeden dat ze "Skip your next untap step" zouden zeggen.

Als je heel erg gedetailleerd wilt gaan zou Haste waarschijnlijk voor Hexproof staan.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie