Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door pi »

Als we het een week uitstellen kan het wat mij betreft de hele dag, die week ben ik namelijk vrij.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door Jibz »

Meh, je hoeft het voor mij niet te verzetten hoor, ik zou dus sowieso pas vanaf 3 uur beschikbaar zijn vanwege mn college, dus de hele dag ga ik van mezelf al niet redden. Beter van de vakantie nog een keertje een dagje plannen ofzo ;)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door Donnie Darko »

Voor mij is het wel de vraag of we echt lekker kunnen spelen als we om 19:00 afspreken bij jou, Pi, en dan rond 22:00 of 23:00 uur al weer huiswaarts keren.
Afhankelijk van met hoeveel we zijn zou dat volgens mij neerkomen op 1 potje?

Wellicht kan je dan met JBruijn alleen spelen zodat hij weer een beetje de feel voor het spel terug krijgt...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door pi »

Ik reken er inderdaad op dat dat ongeveer 1-2 potjes zullen zijn. Ik kan er helaas niet meer van maken op een doordeweekse dag tenzij we 1 op 1 zouden spelen. Ik vind 1 op 1 op zich niet erg, maar multiplayer is veel leuker.

Ik heb hier uit de buurt ook nog 2 beginnende spelers die geintresseerd zijn in meedoen (naast -N- die ook hier uit de buurt komt), dus sowieso lijkt het wel een wat groter potje te worden met meer kans op 1 potje dan 2 (mede ook omdat het met beginnende spelers vaak nog wat langzaam gaat).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door Donnie Darko »

Dan denk ik dat ik het dit keer ook laat schieten helaas. Heb vanaf nu best een druk programma en besteed dan liever de tijd ergens anders aan.
Ik houd me wel aanbevolen voor een dagje magic als dat er weer eens van komt.
Work is the curse of the drinking class
BruijnJ
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 08, 2014 7:29 pm

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door BruijnJ »

Als je het prettiger vind om het de week daarop een keer overdag te doen dan vind ik dat ook niet erg. Die week was ik al van plan om twee dagen vrij te nemen dus dan kan ik best overdag komen. Die woensdag is dan prima. Wat je wilt. Volgende week in de avond wordt voor mij uberhaupt niet laat en zou het zonde vinden als het allemaal haasten haasten wordt. Moet de volgende dag om 6:30 weer in de auto zitten! ole :)

Jij bent de gastheer Pi dus wat jou het beste uitkomt!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door pi »

Zullen we dan voor nu woensdag 30 april plannen en uitgaan van vanaf 13:00? Wie wil daar bij zijn?

Voor mensen die er niet vanaf het begin bij zijn kunnen we eventueel met "bubble"* spelen.

* Wie aan wil sluiten in een potje of er opnieuw in wil komen kan 3 beurten spelen afgeschermd van de rest en dan binnen komen in het potje in zijn/haar 4e beurt. Dit hebben we vorige keer ook gedaan toen we 2 tafels hadden waaraan gespeeld werd om te zorgen dat de groepen een beetje mixten gedurende de dag. Het is wel een voordeel om langer in het potje te zitten, maar mijn ervaring is dat je wel vrij goed in kunt stappen op deze manier (als je het langer maakt wordt het afgeschermd spelen te sterk).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BruijnJ
Advanced
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 08, 2014 7:29 pm

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door BruijnJ »

Wat mij betreft akkoord. Echter wel nog onder voorbehoud gezien wij vandaag op ons werk op de hoogte zijn gebracht van het feit dat een behoorlijk aantal mensen boventallig is verklaard. Ga er niet van uit maar je weet maar nooit of dit nog invloed heeft op mijn vrije dagen volgende week. :)
Gebruikersavatar
-N-
Advanced
Berichten: 30
Lid geworden op: za feb 15, 2014 10:21 pm
Locatie: Castricum

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door -N- »

Als het 30 april pas is kan ik niet, dan ben ik weg.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door pi »

Ik denk niet dat we opeens vanavond nog een groep bij elkaar krijgen. Je mag langskomen om een paar potjes te spelen als je wilt (PM voor het adres als je geintresseerd bent). Als het 1 op 1 is dan speel ik liever niet met de EDH precons, maar ik heb zat andere decks liggen.

Ik ben nog aan het wachten op mensen die bevestigen dat ze volgende week zouden kunnen, Donnie, Jibz?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door Jibz »

He, waarom moest die Willem-Alexander nou weer koning worden, anders had ik op de 30e gewoon mn vrij reizen gehad. ^^

Als het de 30e mogelijk is langer te spelen wil ik er wel een poging aan wagen. Ik ben dan weer tot 15:00 op college, dus zal dan ergens tussen 4 en 5 binnenvallen bij jou, pi. Bubble klinkt prima, we hebben het eerder geprobeerd idd maar voor zover ik me herinner was dat om mensen tussen 2 tafels te laten circuleren, alleen was het eerder zo dat er nogal vaak instawins en multi-kills tussen zaten, waardoor het bubble-idee niet heel sterk naar voren kwam (meestal werden er gewoon nieuwe potjes gestart met andere spelers, dus de variatie werkte dan weer wel). Ik heb een vriend die ook heel graag EDH speelt, ik zal vragen of hij erbij wil/kan zijn, als jij daar ok mee bent, pi.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door pi »

Da's ok. Laat me wel nog even weten of hij er bij gaat zijn want het kan uitmaken voor hoeveel mensen ik verder nog vraag.

Bubbles werkte wel voor mensen die later kwamen en de eerste paar wissels, daarna was het idd beter om opnieuw te beginnen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben woensdag van de partij!
Ook ik probeer nog een vriend mee te nemen, zal vandaag of morgen wel weten of hij ook mee komt.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door pi »

Ik heb hier ook 1-2 mensen met interesse, dus 6-8 mensen lijkt ongeveer waar we op mikken.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Terug na vele jaren, de interesse is weer gewekt

Bericht door Jibz »

Mijn vriend is zo'n beetje confirmed, maar hij wil graag weten hoe het daar zit met parkeren. Of het makkelijk gaat of het betaald parkeren is, en zo ja hoeveel?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie