vraagje

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
rowena
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 16, 2014 8:41 pm
Locatie: reeuwijk

vraagje

Bericht door rowena »

Hoi,
Ik heb even een vraag.
Bij het opruimen van de zolder van mijn ouders kwam ik een hele doos magie cards tegen.
Nu ken ik deze nog uit mijn jeugd maar het spel zegt mij niet zo heel veel.
Mijn vader wilde het weg doen, maar ik heb ze kunnen redden. :oops: .
Nu ben ik nieuwsgierig wat ik nu eigenlijk gered heb.
Ik weet dat de kaarten komen uit de periode 1997/1999.
80% zit netjes per stuk in een hoesje.en de kaarten zijn echt super gaaf.
Of ik ze weg wil doen weet ik nog niet, maar ik ben wel nieuwsgierig wat het waard zou kunnen zijn.

ik heb wat foto's gemaakt maar om nu alles apart te doen werd wel erg veel :D

Rowena
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: vraagje

Bericht door Donnie Darko »

Dat is waarschijnlijk niks waard, ik betaal je wel 5 euro, plus verzendkosten...

Nee, grapje. Dit zou een goudmijn kunnen zijn afhankelijk van welke kaarten het precies zijn. Maar over het algemeen zitten er altijd wel wat zeldzamere kaarten in zo'n verzameling en als het zo oud is, en in goede staat, kan de waarde aardig oplopen... Ik wil niet zeggen dat je nu rijk bent, maar het zou wel wat waard kunnen zijn. Om dit te kunnen zeggen is wel meer informatie nodig, of een overzicht van kaarten, of foto's waarop duidelijk is om welke kaarten het gaan.

Toch raad ik aan gewoon te gaan spelen, veel te leuk spel :)
Work is the curse of the drinking class
rowena
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 16, 2014 8:41 pm
Locatie: reeuwijk

Re: vraagje

Bericht door rowena »

Hierbij wat foto's

Afbeelding
rowena
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 16, 2014 8:41 pm
Locatie: reeuwijk

Re: vraagje

Bericht door rowena »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door pi »

De City of Brass en Lord of Atlantis hebben wat waarde en de life counter ook (dat gele ding iets rechts van het midden van de eerste foto, met die stapel goblins, van Ultra Pro). Verder is het sterk afhankelijk van specifieke kaarten. Als je er in Amsterdam voor langs wilt komen kijk ik het voor je door, maar tot nu toe zie ik niet veel meer dan een tientje. Ik moet daar aan toevoegen dat de sets waar de kaarten op de fotos uit komen niet heel veel dure kaarten hebben, waar bijkomt dat het dan nog de startpakketjes voor een aardig deel lijken te zijn (foto 4), waar over het algemeen niet zo veel in zit (doordat er zoveel van zijn en de makers er voor kozen om ze op simpelere kaarten te focussen).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie