Vraagje aan alle leden...

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Vraagje aan alle leden...

Bericht door Sab! »

Wat vinden jullie? Moet ik doorgaan met de website of alleen met dit foruM? Want ik heb de laatste tijd weinig tijd om aan de website te werken, dus het zal maar heeel erg langzaam voruit! Dus.. hier wil ik graag jullie mening oevr hebben!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

:roll: website,website,website volgenssmij lijkt de antwoord duidelijk :lol:
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

website

Bericht door lord of the squirrel »

je moet gewoon doorgaan want ik denk dat je meer mensen krijgt als je website helemaal klaar is als je hulp nodig heb wil ik wel helpen als ik het snap
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat de website wel goed is, maar, ik denk wel dat je de boel misschien een beetje samen wilt integreren, zoiets als in de decks afdeling op je site alleen maar een verwijzing maken naar de decks afdeling in het forum of zo. Dat bespaart je wat werk.

veel succes met de site,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

ja idd pi, das idd wat ik wil. Want als ik alles zo moet gaan bijhouden dan kost dat veel tijd. Maar binnenkort krijg ik een soort van deck invoegsysteempie, en een combo invoegsysteempie dus dat zal wat makkelijker gaan worden. Mot ik alleen ff aan hitman vrage :wink:
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

WOEI HITMAN ROELEERT!!!! Decks Systeempie werkt, alleen jammer genoeg alleen nog in MySQL, dus.... jullie zullen nog ff moete w8en voordat het voor jullie bruikbaar is!!! :lol:
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Er is nix mis met MySQL (of kan de server dat niet draaien)

Ik vind ook dat je door moet gaan met de site, een goeie Ned-talige site is altijd welkom.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

gefeliciteerd!

maareh, wat is er mis met MySQL? Ik ben dat nu aan het leren en ik heb niet het idee dat het zo moeilijk is? Of vergis ik mij dan?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

MySQL is database programmeren, moet ik ook maar gaan leren :D lol, heb ik nodig voor mijn programma's die ik schrijf :D

voor de verder rest is het volgens mij niet inmens moeilijk, maar als je verstand van programmeren hebt gaat het wel makkelijker. PHP kan ik niet, heb nooit een echt goede tutorial gevonden of een gratis host die het ondersteunt. Maar ik heb begrepen dat het met mijn kennis van computers niet moeilijk te leren is(aangezien ik Delphi kan en C++ een klein beetje :D)

verder wil ik je best wel helpen met de site als je hulp nodig hebt. Ik kan HTML heel goed, Javascript ook wel. Verder ben ik continu online en doe niks voor school(grote reden waarom ik na dit jaar naar de havo ga :D)
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Als jij C++ kan, dan is PHP een makkie voor je, want dat lijkt er verrekte veel op. en gratis PHP-hosts zijn best te vinden, als je maar goed zoekt.. (f2g.net). En Delphi is geen programmeertaal, maar een programma dat grafisch programmeren met Pascal mogelijk maakt (ff lekker muggenziften :D )
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

delphi is zeker een programmeer taal :D ik kan een heel delphi programma hier tikken, enige wat je dan hoeft te doen is de componenten op een form neer te zetten :D
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

arendo schreef:MySQL is database programmeren, moet ik ook maar gaan leren :D lol, heb ik nodig voor mijn programma's die ik schrijf :D

voor de verder rest is het volgens mij niet inmens moeilijk, maar als je verstand van programmeren hebt gaat het wel makkelijker. PHP kan ik niet, heb nooit een echt goede tutorial gevonden of een gratis host die het ondersteunt. Maar ik heb begrepen dat het met mijn kennis van computers niet moeilijk te leren is(aangezien ik Delphi kan en C++ een klein beetje :D)

verder wil ik je best wel helpen met de site als je hulp nodig hebt. Ik kan HTML heel goed, Javascript ook wel. Verder ben ik continu online en doe niks voor school(grote reden waarom ik na dit jaar naar de havo ga :D)
L0L, ik doe ok nix :P van havo naar mavo gegaan :P zit nu in examenklas :P Maar bedankt dat je je hulp aanbied! Ik zal der eens ff over nadenken :wink: Ik voeg je in ieder geval ff toe aan msn! ok?
Plaats reactie