Casual spelers in Amsterdam?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Jari
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 19, 2014 1:04 pm

Casual spelers in Amsterdam?

Bericht door Jari »

Hallo mensen,

Ik vroeg mij af of iemand een keertje een paar potjes gezellig casual wilt doen met mij! Ik heb al jaren niks meer gedaan en niemand van mijn oude magic-maten spelen nog, dus vandaar. Laat maar weten of je tijd/zin hebt, of misschien wel een plekje kent waar ik eventueel terecht zou kunnen, dat zou ook top zijn. Hopelijk tot snel ;)

Groet, Jari
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Casual spelers in Amsterdam?

Bericht door pi »

Ik wil best een keer spelen. Heb je een bepaald formaat in gedachten? Veel spelers kun je in de 2 klaveren vinden, vooral maandag- en vrijdagavond als ik me niet vergis.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Jari
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 19, 2014 1:04 pm

Re: Casual spelers in Amsterdam?

Bericht door Jari »

Top. Ik zat zelf te denken aan modern aangezien ik een GW populate deckje aan het bouwen ben, wat niet meer standard-legal is. En thanks voor de tip, zijn vast wel mensen in voor een casual modern potje.

Waar woon je? We kunnen in een coffeeshop of iets dergelijks in centrum afspreken deze week , als je tijd hebt.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Casual spelers in Amsterdam?

Bericht door pi »

Ik woon in Noord. Coffeeshops zijn niet altijd even blij met spelletjes spelen en zelf zou ik de voorkeur geven aan spelen zonder rook. De 2 Klaveren kan ook een aardige plek zijn om te spelen.

Ik vroeg het vooral om in te schatten wat mee te nemen, is het meer een casual deck dat toevallig binnen Modern valt of meer een deck dat tournooiwaardig is dat je casual wil spelen? Punt is een beetje dat ik tot tournooiwaardige Vintage decks zou kunnen bouwen en wel eens vaker verkeerd ingeschat heb wat mee te nemen. Dit probeer ik te voorkomen want ongebalanseerde potjes zijn voor niemand leuk. (Niet dat ik nu een tournooiwaardig Vintage deck mee zou nemen, maar ik heb bijvoorbeeld wel eens gehad dat een meisje vertelde dat haar vriend heel goed in Magic was en ik voor de zekerheid maar voor een deck ging dat ietsje boven het slechtste wat ik mee had lag, deze bleek ruimschoots te sterk en ik betwijfel of het slechtste slecht genoeg zou zijn geweest. Ze wilden niet nog een potje spelen). Mijn eigen voorkeur ligt meer bij casual dan tournooiwaardig.

Ik zou liefst volgende week even kijken wanneer, nu druk met oud & nieuw en mijn verjaardag komend weekend.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Adrian
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di dec 23, 2014 10:04 am

Re: Casual spelers in Amsterdam?

Bericht door Adrian »

Ik ben ook altijd wel op zoek naar mensen die buiten de geplande avonden in de 2 Klaveren casual willen spelen.

Ik speel zelf enkel Modern.
Jari schreef:Top. Ik zat zelf te denken aan modern aangezien ik een GW populate deckje aan het bouwen ben, wat niet meer standard-legal is. En thanks voor de tip, zijn vast wel mensen in voor een casual modern potje.
Ik speel zelf ook GW en heb ook token deck geprobeerd, dus misschien kunnen we wat van elkaar leren!
Laat me maar weten als je een keer in 2 klaveren wilt spelen. Daar heb je ook de kans om andere spelers tegen te komen dus dat is sowieso leuk.
Plaats reactie