Utrecht

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
SaintVision
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: do mar 19, 2015 1:12 pm

Utrecht

Bericht door SaintVision »

Beste forum lezers,

Ben een beginnende magic speler en zou graag mijn deck willen testen in een game. Ook zou ik graag wat feedback willen om te kijken hoe ik mijn deck kan verbeteren. Ik heb mijn deck gemaakt met een deck builders toolkit, dus het zal niet heel sterk zijn, maar vind het wel interessant om te kijken hoe ik het beste eruit kan halen.

Ik ben doordeweeks in de gelegenheid om naar het labyrinth of the Joker te komen aan de Oude Gracht.

Groetjes,
Maurice
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Utrecht

Bericht door Donnie Darko »

Dag Saintvision, welkom op het forum.
Je kan je deck list hier ook op het forum plaatsen als je advies wil. met [ c] en [ /c] maak je cardtags zodat wij een plaatje bij de kaarten zien.

Heb je de kaarten ook al fysiek? Dan wil ik best eens afspreken in Utrecht. Ik ben niet de beste deckbouwer en heb niet echt kaas gegeten van formats (weet niet of jij daar wel rekening mee hebt gehouden?), maar kan altijd wel wat pointers geven...
Work is the curse of the drinking class
SaintVision
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: do mar 19, 2015 1:12 pm

Re: Utrecht

Bericht door SaintVision »

Hey Donnie,

Dankjewel voor je reactie en ik zal zeker het deck op dit forum plaatsen, maar ik denk dat het ook goed is om er een paar keer mee te spelen. Misschien dat ik anders wel gewoon een keer naar FNM ga in Utrecht om te kijken of ik daar met iemand een paar games kan doen. Ik ben idd op de hoogte van de formats en zit zelf aan standard of modern te denken; het deck dat ik nu heb gemaakt valt in het standard format.

Thanks voor de tip :D
Plaats reactie