Spelers Apeldoorn, Deventer , Zutphen , Arhem.

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
noprobz
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 15, 2016 1:44 pm

Spelers Apeldoorn, Deventer , Zutphen , Arhem.

Bericht door noprobz »

Ben er achter dat dit in apeldoorn niet zo leeft sinds er nergens spel kaarten worden verkocht,
dus ben nu wat breder aant zoeken tot maximaal arhem+-.
Heb al wat locatie gevonden aleen het probleem is dat ik op vrijdag altijd savonds werk dus zoek eig ergens waar ik op dins / woe avond kan spelen.
Elk contact is welkom het hoeft geen tournooi of officiele game avond te zijn van mij als ik maar een keer aan spelen toe kom zodat ik dit spel kan leren buiten de online wereld :d.


Grtz..
Als het te ver weg is ik moet nog leren skype en untap doet ook wat :D heb 2 decks samen gesteld met de kaarten die ik irl heb!:D
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Spelers Apeldoorn, Deventer , Zutphen , Arhem.

Bericht door Jibz »

Hoi noprobz,

Ik had ook al gereageerd op je post op het forum van BazaarOfMagic. Weet niet welke je eerder te zien krijgt, dus ik drop hem hier ook maar.

Ik speel zelf al een poosje Magic (vrij casual) en ik woon sinds April dit jaar in Apeldoorn, was wel voornemens om te proberen mensen te vinden om mee te spelen. Als je wil kunnen we wel eens afspreken en en een paar games spelen. Ik zal je natuurlijk ook graag één en ander bij brengen over het spel ;)
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie