Vraag van een nieuwe speler

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.
Planeflyer
Starter

Vraag van een nieuwe speler

Berichtdoor Planeflyer » zo maart 18, 2018 5:55 pm

Hoi! Ik vroeg me af, als beginnende MTG speler, is de Masters 25 set een aanrader voor mij? Ik hoor er toffe dingen over.

piAvatar gebruiker
Archmage

Re: Vraag van een nieuwe speler

Berichtdoor pi » ma maart 19, 2018 1:00 pm

Hoi!

Het punt met master sets is dat de boosters duurder zijn. Voor hetzelfde geld heb je 2-3x zo veel boosters van een andere set. Voor dat extra geld krijg je natuurlijk ook wel wat terug, namelijk een verhoogde kans op dure kaarten, maar, als beginnende speler heb je meer aan volume dan dure kaarten. Sterker, ik zou misschien overwegen op zoek te gaan naar iemand die een verzameling weg doet, want dan kun je een veel betere deal krijgen dan je uit boosters kopen kunt halen.

Wat waren de dingen die je er over gehoord hebt die je aanspraken in de set?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.

TheFlippedTable
Advanced

Re: Vraag van een nieuwe speler

Berichtdoor TheFlippedTable » wo maart 21, 2018 10:14 am

Het hangt er een beetje vanaf hoe nieuw je bent. Heb je al een eigen deck, of speel je met vrienden? Of heb je nooit gespeeld en wil je nu beginnen?
Als allereerste aankoo zou ik eerder kijken naar een preconstructed deck. Dan kun je een beetje een gevoel krijgen wat je leuk vind en aan de hand daarvan verder kijken

Keer terug naar Algemeen

Moderator: Admins & Moderators