Vraag van een nieuwe speler

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Planeflyer
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mar 18, 2018 4:53 pm

Vraag van een nieuwe speler

Bericht door Planeflyer »

Hoi! Ik vroeg me af, als beginnende MTG speler, is de Masters 25 set een aanrader voor mij? Ik hoor er toffe dingen over.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Vraag van een nieuwe speler

Bericht door pi »

Hoi!

Het punt met master sets is dat de boosters duurder zijn. Voor hetzelfde geld heb je 2-3x zo veel boosters van een andere set. Voor dat extra geld krijg je natuurlijk ook wel wat terug, namelijk een verhoogde kans op dure kaarten, maar, als beginnende speler heb je meer aan volume dan dure kaarten. Sterker, ik zou misschien overwegen op zoek te gaan naar iemand die een verzameling weg doet, want dan kun je een veel betere deal krijgen dan je uit boosters kopen kunt halen.

Wat waren de dingen die je er over gehoord hebt die je aanspraken in de set?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
TheFlippedTable
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: do aug 25, 2016 12:35 pm
Locatie: Prinsenbeek
Contacteer:

Re: Vraag van een nieuwe speler

Bericht door TheFlippedTable »

Het hangt er een beetje vanaf hoe nieuw je bent. Heb je al een eigen deck, of speel je met vrienden? Of heb je nooit gespeeld en wil je nu beginnen?
Als allereerste aankoo zou ik eerder kijken naar een preconstructed deck. Dan kun je een beetje een gevoel krijgen wat je leuk vind en aan de hand daarvan verder kijken
Plaats reactie