speelt er uberhaupt nog iemand?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
CarelTeunis
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jun 25, 2018 3:20 pm

speelt er uberhaupt nog iemand?

Bericht door CarelTeunis »

Hi,

Vroeg mij af of veel forumleden hier nog actief zijn?...Ik heb sowieso het idee dat veel mensen (vooral om mij heen) opeens gestopt zijn met spelen.
Zit hierdoor een beetje in de put, voel me erg alleen.

Mocht iemand willen praten, let me know.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: speelt er uberhaupt nog iemand?

Bericht door pi »

Hoi,

ik ben iig nog actief (zonder mij zou dit forum ook niet meer bestaan).

Wel moet ik toegeven dat het forum wel eens drukker is geweest. Sowieso lijkt dit een beetje een algemeen probleem te zijn op Magic fora: de discussie lijkt zich verplaatst te hebben naar media als Facebook en Twitter. Jammer, want naar mijn mening werken fora een stuk beter voor discussie en je kunt er vooral een heel stuk makkelijker terug kijken naar wat eerder besproken is. Hoe vaak je wel niet dezelfde discussies langs ziet komen op die andere media...

Om mij heen zie ik geen verminderde interesse. Ook zie je veel kaarten nieuwe hoogtes in waarde bereiken, wat ook illustreert dat de intresse er nog wel is. Misschien is het een lokaal iets dat de mensen om je heen stoppen? Ik speel nu ruim 20 jaar en om mij heen is er altijd met vlagen meer of minder gespeeld en voor mezelf verandert of ik meer een handelaar, speler of verzamelaar ben mee met hoe mijn omgeving met Magic bezig is.

Waar woon je ergens? Heb je misschien een winkel in de buurt waarlangs je andere spelers zou kunnen ontmoeten? Of is er misschien een spellenclub waar je mensen Magic zou kunnen leren?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie