adressen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

adressen

Bericht door lord of the squirrel »

is het niet handig dat iedereen zijn adress ergens op de site kan neerzetten in verband met traden kan je het adress gewoon effe snel opzoeken
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien dat je in verband met privacy zoiets juist niet wilt doen. Ik waardeer het dat niemand hier op deze site uit kan vinden waar ik ergens in Landsmeer woon zonder dat mij te vragen, of zonder echt heel erg zijn best te doen. Dat is ook de reden dat ik een heel erg anonieme nickname heb (dat en aardig wat drank de dag dat ik online een nickname nodig had, maar dat is een ander verhaal).

Ik denk dat er wel aardig wat mensen zijn die er anders over denken dan ik, maar, je moet iemand wel die keuze laten maken en niet zeiken op iemand die zijn gegevens niet ergens online wilt zetten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

ik ben het volkomen met pi eens!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik ook, als je dan voor trades adressen nodig hebt, dan gaat dat per e-mail ook snel zat toch?? ik heb geen zin om elke week fanmail binnen te krijgen van ikweetnietwie
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

pi, landsmeer is toch een kleine boeren dorp waar niemand magic speelt bijna niemand zal niet moeilijk zijn jou te vinden. 8)
Gast ik ga echt niet zo mij adress vrij geven aan onbekenden, of iemand waar ik niet me ruil dus ik ben het wel met de stelliging van pi eens :lol:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Petros, Magic Freak schreef:pi, landsmeer is toch een kleine boeren dorp waar niemand magic speelt bijna niemand zal niet moeilijk zijn jou te vinden. 8)
Gast ik ga echt niet zo mij adress vrij geven aan onbekenden, of iemand waar ik niet me ruil dus ik ben het wel met de stelliging van pi eens :lol:
Oy,

gelukkig toch maar dat jij in Zeist woont...

Landsmeer is redelijk groot, 10.000 inwoners, waarvan een substantieel (YES: ik heb substantieel in een goeie nederlandse zin weten te gebruiken!!!) aantal mensen magic speelt, maar vooral ligt het precies tegen Amsterdam aan, als ik wil spelen kan ik altijd in Amsterdam zat tegenstanders vinden. In een van de spellen zaken of gewoon op school.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

het was lollige bedoelt was maar een grapje maar 10.000 inwoners is niet zoveel :lol:
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

Middelaar is een veeeeel kleiner boeren gat, 5 km verder op weten ze nog niet eens waar Middelaar ligt :D heeft ook niet veel inwoners, 1000 tot 2500 ofzo :D meer zal het echt niet zijn, en ik ben de enige die magic speelt hiero, ik moet dan of naar Nijmegen of naar Gennep om magic te spelen!
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy Petros,

ik weet dat het een grap was, ik maak me er ook verder niet druk om, maak alleen van elke gelegenheid gebruik om wat over het uiterst mooi onder de rook van Amsterdam gelegen dorpje Landsmeer te vertellen.

;)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie