Clan

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

slimme mensen hier zeg... de meesten doen er langer over...
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

arendo schreef:Pi, morgen potje spelen? Ik ga nu naar bed, maar ik wil wel een keer tegen jou spelen! Lijkt me wel tof en leerzaam :D(hoor mij, ik praat over leren!!! LMAO)
Oy,

hoe had je dat willen doen? Ik speel niet via apprentice, ook niet via mtgo, mijn ouders vinden nu de telefoonrekening al veels te hoog. Voor de rest best, waar?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

dan neem je tog kabel! dan betaal je iets van 25 euro per maand ofzo
Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door Thorn »

Daar ben ik het totaal mee eens, als je zoveel achter het web zit dan is dat reuze handig. Maarja, ik heb makkelijk praten met ouders die uit zichzelf adsl nemen. :roll: Maar je kunt het in ieder geval proberen.
Ja, dat zeggen ze allemaal
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

wij hebben chello, naje streek van de gemeente :D hmm, misschien ff met de pa van me vriendin praten die is wethouder misschien kan die niet ff regelen dat we kabel van essent krijgen hiero. want chello sucks big time!!!


maar goed, wij hebben kabel, kost ons zo'n 40 euro per maand, maar we zitten continu online(hebben netwerk, ik ben altijd online als compu verslaafde, me broer zit veel op het web(chatten en dergelijke meer niet) en me pa zit ook redelijk vaak op het net, voor een oude man dan ;))
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

geloof me mijn verbinding *PIEPT*! Ik betaal het maximale per maand, voor de snelste verbinding! Af en toe lijkt het wel of ik over de telefoonlijn ga :x :x 1,00kb/s pffff en dat voor 65 euro per maand :x :x maximum is 200 kb/s (zeggen ze), alleen dat heb ik nog nooit hier gehaald! geloof me KABELFOON *PIEPT*
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

kabelFOON das toch de teleFOON :D lol :D

naja, wij betalen 40 euro per maand ongeveer voor internet, de helft van de tijd ligt het plat. De upload is maximaal 8kb/s de download gaat niet vaak hoger dan 50kb/s. Ik heb black & white gedownload die ging met 130kb/s van een FTP server, da was wel beter, met kazaa haal ik ook vaak meer. Heb ik ook een download gehaald van 1mb/s, duurde maar 2 seconden ofzo jammer genoeg.....

EDIT:NEEN KABELFOON IS GEEN TELEFOON (naaitsabes)

EDIT: Zo bedoel ik het ook niet, FOON is teleFOON, maar da was geintje joh!
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Tja, kijk ik moet wel blijven sponzen met mijn 56k modempje, omdat hier in de regionog geen kabel/ADSL mogelijk is..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

ik heb wandooooooooooo en die zuigt ALS EEN KABEL
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou Arendo ik woon in de zlefde buurt als jou en Essent zal nergens meer kabels leggen want hun netwerk is nu al overbelast.

Ik heb wel gehoord dat NUON internet via de netspanning gaat aanleggen wat zal zorgen tot snelheden van 1000 kb/s :twisted:

GFORCE

ps. bij ons ligt die #$!% kabel er nog steeds niet :evil:
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door Thorn »

En ik heb geluk, hehe. Bij ons in de streek ligt al breedband. Maar ik vind het wel lullig. Ik weet hoe langzaam kabel (vooral Wanadoo, zelf meegemaakt) gaat. Dat is echt (deze is voor naaitsabes :lol: ) *PIEP*. hehe
Ja, dat zeggen ze allemaal
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Owke, dit gaat nu een beetje off-topic, ff aan het topic houden plz!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb niet eens kabel-tv hier, laat staan kabel internet, ik zit te ver van een telefoon verdeel kastje om adsl of maxstream of zo te krijgen. Ik hoop nu ook op internet via het stopcontact, of anders tenminste flat-fee isdn. Mijn oudjes nemen echt wel een betere verbinding dan ik nu heb zodra die beschikbaar komt, maar die is er gewoon niet!

sorry naaitsabes, vond dat ik toch echt nog even moest reageren, maar, terug naar de topic, vertel eens wat je precies met de clan van plan bent?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

DE STICKER IS ER! zeg maar wat je der van vind!

"de" sticker
Afbeelding

8)
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Perfect jongen. ik zou het niet beter gekunnen hebben, want ik kan het helemaal niet :(

GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie