Off Topic

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Off Topic

Bericht door David »

pi schreef: ik ben het wel met GForce eens, niet te veel off-topic geblaat he, het is zeker de bedoeling dat er meer on-topic geblaat wordt dan off-topic ok, anders voer je die discussie maar via pm of open ej er maar een neiuwe topic voor.
Zo ik heb maar ff een topicje geopend waar we al het off topic geblaat makkelijk bij elkaar kunnen zetten.

Ik vroeg dus of Drenthe tegenwoordig bij Duitsland hoorde omdat Iluvatar zei dat 'meer als' Drenths is terwijl ik alleen wist dat 'als' Duits is voor 'dan'.

Nog meer mensen die een 'off topic' voort willen zetten? Ga uw gang :-)

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het boeit niet zo waar je op reageerd, meer dat je off topic reageerd...

maareh anyway, off topic geblaat kan dus hier, maar let op dat je niet on-topic blaat hier he, want daar zijn andere topics voor :)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: maareh anyway, off topic geblaat kan dus hier, maar let op dat je niet on-topic blaat hier he, want daar zijn andere topics voor :)
Heehee, wel ff off topic blijven he.

David
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

ok,

wie gaat er dit weekend nog naar duitsland toe?

Naar de TT of TT-nacht?
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
ragnarok
Adept
Berichten: 242
Lid geworden op: di dec 17, 2002 3:23 pm
Locatie: vrasene, oost-vlaanderen, belgië

Bericht door ragnarok »

de wat?

dus off topic is de boodschap maareuh als iedereen off topic praat in een off topic- topic babbelt iedereen dan niet on topic?
---<misschien is niets geheel waar, en zelfs dàt niet>---
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

geen on-topic geblaat hier ajb :D

nee, ga niet, boeit me niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Sorry, heel ff on topic.
Ik zal het ff uitleggen:
Dit topic is voor als je wilt reageren op iets wat iemand in een ander topic post waarbij de reactie in dat andere topc off topic zou zijn.
Hij lijkt me trouwens toch wel handig als op dat soort reacties wel in dit topic gereageerd mag worden en daar niet nog een speciaal 'on topic' topic voor gestart hoeft te worden. :-D

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Akroma of Phage

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat seedborn muse in sealed en zeker in draft toch wel minstens net zo goed kan zijn als akroma aangezien er over akroma veel is te zeggen, maar zeker niet dat ze makkelijk te casten is, terwijl in mijn ervaring de muse veel beter haalbaar is, zeker omdat die groen is...

Daarnaast is vanuit casual oogpunt gezien de muse zeker veel beter, wat heb je nou liever in een multiplayer potje met 4 man... Voor wat betreft constucted, ik ben redelijk overtuigd dat david het daar niet over had, maar persoonlijk denk ik dat seedborn muse in opposition wel te verdedigen is en dat de kaart daarin ook niet echt slecht is, al geef ik toe dat akroma in reanimator waarschijnlijk wat belangrijker is dan de muse in opposition.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik zag net onderaan de pagina (in het topic Akroma of Phage) staan:
Je mag je berichten verwijderen.
Terwijl in dit topic onderaan stond:
Je mag je berichten niet verwijderen.

Hoe zit dat?

En dan nog:
Ik ben heel erg geneigd mijn Akroma aan te bieden voor een Seedborn maar als ik neer de prijslijsten kijk durf ik het niet...(?)

David
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef:constructed decks hebben meestal een MB en een SB, main board en side board... Ik neem aan dat je het nu wel snapt?
Ik snap het ja.
Hoewel meestal een relatief begrip is. Ik heb nog nooit met een sideboard gespeeld (behalve in sealed en draft) en volgens mij ook nog nooit tegen. Misschien dat Sjoerd een sideboard had toen ik tegen hem speeld maar dat kan ik me niet herinneren.

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

werk jij in het Nederlands???

Anyway, bij sommige fora staat het uit en bij sommige aan, heb me er ook al eens over verbaasd, misschien dat iemand zin heeft om er een keer naar te kijken, ik heb nu geen tijd.

Ik denk dat akroma tegen seedborn muse niet zo heel gek is als je er een paar throw-ins bij vraagt, mocht je trouwens mijn seedborn muses op het oog hebben, sorry, die heb ik net weggeruild.

Ik was wel van plan om een deck met een sideboard te maken, alleen kan ik die @#$% recurring nightmare nog steeds niet te pakken krijgen, terwijl ik het deck pas mee wil nemen als het proxy loos is. Ik weet iig zeker dat Sjoerd standaard bij zijn decks sideboards heeft, alleen gebruikt ie ze niet als ie op de vu speelt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: werk jij in het Nederlands???
Helemaal vergeten dat je dat kon kiezen. Heb het nu veranderd om te kijken wat beter bevalt maar ik denk dat het me niet uit maakt.

Maar als ik mijn bericht dan mag verwijderen, hoe moet ik dat dan doen? (ik zie helemaal geen knopje ofzo)

Ik heb jouw seedborn muses niet op het oog omdat je zelf hebt gezegd dat je ze liever met iemand anders wilde ruilen...

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zal ik 'm even weghalen?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Nou, ik wil liever zelf weten hoe ik hem weg moet halen.

Ik heb ook een keer Pok\'emon gespeeld in het echt en kan me geen verschil met de gameboy herinneren. Ik ging er alleen ff vanuit dat de gameboy beter de regels weet dan mijn broertje dus gebruikte ik die als authoriteit.

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Je hebt verschillende Pokemon op de GameBoy : Het kaart spel en het echte spel waarbij je ze moet vangen. Verder heb je ook nog het flipper spel.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie