Effe voorstellen

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manabird
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: di aug 14, 2007 11:04 am
Locatie: Emmen

Effe voorstellen

Bericht door Manabird »

Hai,

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige meiden op dit forum :P (gelijk benieuwd, zijn er meerdere meiden hier?)
28 jaar, woon in Emmen en heb het spel leren kennen via mijn zéér verslaafde vriend :roll:
Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van, maar speel regelmatig samen met hem een spelletje.

De reden dat ik me hier heb aangemeld is omdat we waarschijnlijk binnenkort een online magicwinkel gaan overnemen en ik me wat meer wil verdiepen in alles wat met magic te maken heeft.

Jullie zijn vast ervaringsdeskundigen hier :D

Groetjes!
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Hoi, welkom op de site :) Zover ik weet ben jij nu (nog) de enige vrouw hier. Ben nou best wel benieuwd in dat winkeltje van je :P
Gebruikersavatar
Manabird
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: di aug 14, 2007 11:04 am
Locatie: Emmen

Bericht door Manabird »

Thnx! En voel me wel speciaal zeg, als enige vrouw 8)

Haha zal (nog) geen reclame maken, want het is nog niet van ons.
Maar als jullie in de toekomst nog geinteresseerd zijn laat ik wel een linkje achter :wink:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

welkom!

Je bent in ieder geval niet de eerste dame hier, maar ze zijn wel vrij zeldzaam. Op het moment zitten er geen anderen bij de actieve gebruikers (voor zover ik weet). In het verleden zijn er wel een paar geweest. Ik ken ook wel een paar meiden die het spel kennen en/of actief spelen, maar het blijft toch vreemd genoeg voornamelijk iets voor jongens.

Ik ben wel nieuwsgierig welke online magic winkel jullie dan over willen nemen (en of daar al een forum bij zit :roll:).

Maareh, mocht je vragen hebben of zo, stel die natuurlijk gerust. Je vindt hier misschien niet de grootst mogelijke gebruikersgroep voor een magic forum, maar veel soorten spelers zijn vertegenwoordigd en er zijn er genoeg die de regels goed genoeg snappen om uitleg te geven.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

hey,
welkom op het forum!.

greetz
Sumi.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
Manabird
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: di aug 14, 2007 11:04 am
Locatie: Emmen

Bericht door Manabird »

Hi, thnx 8)
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Hai, welkom.

Weinig vrouwen die magic spelen, hoe meer hoe beter zeg ik altijd maar. (speel zelf de laatste tijd ook niet heel veel maar ik doe mn best)
Plaats reactie