Spellenbeurs

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mezelf kennende zou ik, als ik zou gaan voornamelijk lopen ruilen en geen oog hebben voor andere spellen of tournooien. Tenzij er een heel apart, leuk formaat bij zit. Het is een tijd terug dat ik flink heb lopen handelen (al zijn mijn wants wel heel flink geslonken afgelopen tijd, heb een 3-tal erg grote deals gedaan).

Mij is de beurs helaas te ver weg.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

dan baal je
:P
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

achja, ik ben casual speler, geef mij een random tegenstander die niet geheel slecht is en ik ben al lang blij. Vermaak me zelfs met het leren van beginnelingen hoe alles werkt. Ik heb niet per se een grote beurs nodig, al zou ik graag eens een echt massief multiplayer potje spelen met 10+ deelnemers. Hetgeen misschien makkelijker te regelen is op een beurs.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ik ben ook een casual speler (alhoewel toch een minder niveau dan jij, pi), en ik speel altijd tegen random spelers. Vorig jaar bijvoorbeeld tegen iemand met alleen oude kaarten gespeeld, daarna een potje 2vs2 (x'D) met een belg.

Zijn er trouwens nog meer van dit soort dingen, maar dan wat kleiner? En dan bedoel ik natuurlijk met magic;)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hier in de buurt heb en had je ze wel. Elke zondag is er iets georganiseerd door nedermagic, op maandag heb je wat in een spellencafe (de twee klaveren) en ik denk dat er nog wel wat dingen zijn. Vroeger was er ook een beurs maandelijks die door cardexchange geoganiseerd werd. Je moet denk ik een beetje zoeken voor zulke dingen, met name een organisator vinden zoals ene winkel of een spellenclub (zoiets heb je in hoorn geloof ik).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ok, cool. Jammer dat het zo ver weg is, maar ik denk dat ik wel eens naar die nedermagic ga, hoewel dat niet erg populair op dit forum is:P
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

... Vandaag naar spellenspektakel geweest!:) Was anders dan eerst, ik vond de andere spellen wat minder goed doorgevoerd, maar bij de magic stand wel lang geweest. Voor de mensen die er ook waren: Ik was het degenee, blond met Yankees vest en bondjas vaak aan het ruilen, en kaarten kopen:) (dus niet bij de toenooi he;))

Edit: Ook wat potjes gespeeld, alles gewonnen:) Handige kaarten als Troll Ascetic, watchwolfes, Korlash ook gekregen bij ruilen;)
Plaats reactie