Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Inderdaad.

Welkom Rik!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door ixo »

Welkom Rik, hoop dat Magic the Gathering leuk voor je is en dat je je weg er mee kan vinden

als je vragen hebt, gewoon stellen :)

p.s.
ik ken ook iemand met een vorm van Autisme,
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Lolloler »

Welkom! Have fun met Magic, maar dat zal denk ik wel lukken. ;)
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Elvoz
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma okt 24, 2011 10:52 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Elvoz »

Hey dudes en dudettes,

Ik ben Onno en ik zit op kamer in Utrecht. Ben 18 jaar en speel al 10 jaar, met een pauze van 3-4 jaar ofzo. Ik ben een paar jaar geleden begonnen met legacy, maar ben inmiddels al gestopt omdat ik het te duur vond. Verder speel ik het liefst casual, af en toe een draft of prerelease, en ik hoop nog aan een EDH te beginnen binnenkort!

Ciao,

Onno
Have you ever wished that you were someone else
Traded places in your mind
It's only a waste of your time

- Dream Theater, This is the Life
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Lolloler »

Welkom. ;) Leuk dat je op het forum bent gekomen!
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom inderdaad, jij was die jongen met de rode trui gok ik? Vooral proberen dat EDH als je een leuke groep weet te vinden. EDH kan ook duur zijn, maar dat is veel meer eigen keuze en ook zonder dat kun je veel lol hebben, terwijl het je winkansen niet heel veel verlaagd.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Jibz »

Welkom Onno!
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Elvoz
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma okt 24, 2011 10:52 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Elvoz »

pi schreef:Welkom inderdaad, jij was die jongen met de rode trui gok ik? Vooral proberen dat EDH als je een leuke groep weet te vinden. EDH kan ook duur zijn, maar dat is veel meer eigen keuze en ook zonder dat kun je veel lol hebben, terwijl het je winkansen niet heel veel verlaagd.
Ja klopt. Ik ga vandaag hopelijk een beginnetje maken, ik weet al welke general ik wil. Ik maak gewoon een niet al te duur deck en dan ga ik gewoon een keer meedoen :D
Have you ever wished that you were someone else
Traded places in your mind
It's only a waste of your time

- Dream Theater, This is the Life
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Zet gerust je deck op het forum voor advies (kijk ook even naar de standaard vragen in het decklist forum).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door ixo »

edh's bouwen duurt meestal niet lang, maar het ontwikkelen en verbeteren gaat door tot je ermee stopt :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Walddoor
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr nov 18, 2011 1:10 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Walddoor »

Hoi mensen,

Al google-end ben ik vandaag op dit forum terecht gekomen. Leuk om eindelijk een actief Nederlandstalig Magic forum gevonden te hebben. Aangezien ik hier de komende tijd zeker vaker terug zal komen, dit even kort over mijzelf: Bart, 28 jaar oud en uit Amsterdam. Al sinds 4th edition/Ice Age ben ik door de jaren heen met vlagen actief geweest met Magic. Veel kaarten verzameld, maar wat spelen betreft eigenlijk nooit het echt serieuse niveau bereikt. Nu ben ik weer begonnen met spelen, niet meer real life, maar op MTGO, en vind ik het tijd geworden is om het speletje echt goed te leren beheersen. Moet lukken denk ik met jullie hulp!

Mijn MTGO naam is ook Walddoor. Voeg me vooral toe voor een online potje!

Groet,
Bart
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door ixo »

hoi, welkom op het forum :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Hey Walddoor, welkom!

Ik geloof niet dat we hier veel mensen hebben die MTGO gebruiken. Is er een reden dat je voor MTGO gekozen hebt?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Walddoor
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr nov 18, 2011 1:10 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Walddoor »

Mja, de belangrijkste reden is eigenlijk dat ik geen mensen in mijn eigen omgeving heb die MtG spelen. En daarnaast is het mooie natuurlijk dat je online kan spelen wanneer je zin hebt. Kwat kosten maakt het overigens bijna niet uit, voor een online booster betaal je ook gewoon 4 Dollar...

Maar wie weet, als er hier binnenkort een keertje iets voorbij komt op het forum over een booster draftje in Amsterdam dat ik wel aanschuif.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Er is elke zaterdagavond in Amstelveen een draft. Elke maandagavond is er in spellencafe de Twee Klaveren een draft en ik geloof dat er elke vrijdag ergens FNM is, ik dacht bij een of andere bridge of schaak club, ben daar nog nooit geweest. Zelf hou ik meer van constructed decks in multiplayer, dus vraag me niet naar de details over die drafts. Wel kijk ik af en toe in Amstelveen, in ieder geval morgen ben ik daar bij, al doe ik dan alleen mee met een speciale draft (eentje met homelands, the dark, revised en legends boosters). Als je verder weg zou willen is er in Purmerend ook een FNM op vrijdag en geloof ik dat er ook van alles in Haarlem georganiseerd wordt.

Maar natuurlijk als MTGO voor jouw werkt alleen maar cool. Ik zou het me zelf niet zo goed voorstellen om alleen daarop te spelen, vandaar de vraag.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie