Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Aan de andere kant heb ik Informatiekunde gestudeerd met een hoop mensen die iedereen ongetwijfeld 'nerd' of 'geek' zou noemen en die zelf zeker de voorkeur gaven aan 'nerd' :P.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Quesred
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: do jul 07, 2011 5:36 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Quesred »

Raar volk, die informatiekundigen ;)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Dat zeker, net als de wiskundigen, informatici en mensen van andere exacte studies die daar zaten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Yasmeenah
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: di jul 26, 2011 12:51 am
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Yasmeenah »

Hallo,

Ik ben Yasmeenah (nickname). Ik ben 26 jaar en heb op mijn 16e ofzo een jaar of twee Magic gespeeld. Gewoon thuis, met vrienden, dus niets bijzonders. Door omstandigheden is het contact verwaterd en had ik helaas niemand meer in mijn omgeving die Magic speelde. De kaarten hebben dan ook lange tijd ergens stof staan te vergaren, maar de laatste tijd kriebelt het weer om te gaan spelen.

Ik ben totaal niet bekend met de scene en ken hier verder ook helemaal niemand (Magic speler or otherwise) en weet niet goed waar te beginnen. Vandaar dat ik me hier maar aanmeld in de hoop iemand tegen te komen met wie ik eventueel weer wat kan gaan spelen. Ik ben specifiek op zoek naar dames, dus sorry voor de heren... Ik zoek dames in de omgeving Rotterdam die het leuk vinden om bij mij of bij hen thuis af en toe voor de gezelligheid te spelen.

Misschien is het ook handig als ik even een losse topic plaats met deze vraag, maar waar kan ik dat het beste doen?
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door ixo »

welkom op de magicforums ik hoop dat je een maatje vindt (vriendin) om mee te spelen, maar ben bang dat er hier niet echt actieve dames zijn. :( (hoop dat iemand mij ongelijk gaat geven)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Hey, welkom!

Er zijn hier in het verleden wel dames* actief geweest, maar het blijft redelijk zeldzaam. Ik denk dat je kans inderdaad groter is met een apart topic, maar ga er vanuit dat deze dan nog steeds vrij klein is. Beantwoord daar dan meteen de vraag waarom alleen dames, want die kun je denk ik al snel verwachten.

* die waar ik van weet dat het dames waren, er kunnen er hier natuurlijk ook nog steeds een paar rondhangen waar ik het nog niet van ontdekt heb.

In ieder geval veel succes!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door altx »

Yasmeenah schreef:Hallo,

Ik ben Yasmeenah (nickname). Ik ben 26 jaar en heb op mijn 16e ofzo een jaar of twee Magic gespeeld. Gewoon thuis, met vrienden, dus niets bijzonders. Door omstandigheden is het contact verwaterd en had ik helaas niemand meer in mijn omgeving die Magic speelde. De kaarten hebben dan ook lange tijd ergens stof staan te vergaren, maar de laatste tijd kriebelt het weer om te gaan spelen.

Ik ben totaal niet bekend met de scene en ken hier verder ook helemaal niemand (Magic speler or otherwise) en weet niet goed waar te beginnen. Vandaar dat ik me hier maar aanmeld in de hoop iemand tegen te komen met wie ik eventueel weer wat kan gaan spelen. Ik ben specifiek op zoek naar dames, dus sorry voor de heren... Ik zoek dames in de omgeving Rotterdam die het leuk vinden om bij mij of bij hen thuis af en toe voor de gezelligheid te spelen.

Misschien is het ook handig als ik even een losse topic plaats met deze vraag, maar waar kan ik dat het beste doen?
Welkom!

Rotterdam... check...
dame... *kijkt naar beneden*... :x

Waarom deze geslachtsdiscriminatie inderdaad? :p
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Yasmeenah
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: di jul 26, 2011 12:51 am
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Yasmeenah »

Bedankt voor het verwelkomen en voor de informatie heren. Ik heb inmiddels een losse topic aangemaakt (ook in de rubriek 'Overige') waarin ook de uitleg staat. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt in ieder geval! :D
Gebruikersavatar
Quesred
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: do jul 07, 2011 5:36 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Quesred »

altx schreef: Rotterdam... check...
dame... *kijkt naar beneden*... :x
Oke, daar moest ik toch wel even om lachen :D
omeomi
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jul 20, 2011 5:52 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door omeomi »

Hey allemaal,

ik kijk al een tijdje rond op het forum en dacht: laat ik me ook eens aanmelden/voorstellen! Mijn naam is Martijn, ik ben 24 jaar en ben promovendus aan de UU.

Toen ik een jaar of 14 was heb ik een tijd Magic gespeeld, maar ben het daarna helemaal uit het oog verloren. Een aantal weken geleden kwam ik Duels of the Planeswalker 2012 tegen op Steam en toen ging het weer wat kriebelen. Ben inmiddels weer een beetje een verzameling aan het opbouwen, helaas heb ik al mijn oude kaarten niet meer. Ik speel nog niet veel, slechts af en toe met een vriend van me (waarvan ik niet eens wist dat hij het speelde :-) ), maar ik ben wel van plan wat meer te gaan spelen zodra ik een beetje competitieve decks kan bouwen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Hey,

wat doe je aan de VU? Bij STORM, faculteit wiskunde/informatica studievereniging, wordt vrij regelmatig gespeeld. Ik ben daar ook af en toe bij borrels.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
omeomi
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jul 20, 2011 5:52 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door omeomi »

Aan de VU doe ik niks ;-) , maar aan de UU (Univ. Utrecht) doe ik onderzoek naar visuele perceptie van beweging.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Beetje een probleem bij mijn visuele perceptie ;). Excuus.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Dag omeomi, speel je ook duels of the Planeswalkers nog, en heb je die op de PC? The Royal Nobody, Quesred en ikzelf spelen dat ook via steam.

Daarnaast kan je hier natuurlijk altijd terecht met je vragen en opmerkingen over magic, en spelers vinden die bij je in de buurt wonen. Op zich zijn er nu redelijk wat mensen die in de buurt van Utrecht wonen. Ik neem aan dat jij dat ook doet?
Work is the curse of the drinking class
omeomi
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jul 20, 2011 5:52 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door omeomi »

Hey Donnie,

ik speel Duels nog en op de PC inderdaad. Spelen jullie multiplayer o.i.d.?

Ik woon in Rotterdam, maar ben uiteraard ook vaak in Utrecht te vinden. Organiseren jullie wel eens iets in die buurt?
Plaats reactie