Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
MartinV
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 5:37 pm
Locatie: Grubbenvorst

Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door MartinV »

Ben je nieuw hier? Welkom op het forum en we hopen dat je het hier naar je zin gaat hebben!
Hier kun je jezelf voorstellen aan iedereen. Geen vaste vragenlijst, we laten het aan jou over wat je wilt delen met ons. :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben dus pi, ben niet echt meer nieuw hier. Ben wel admin, dus laat ik hier nou maar gewoon een sticky van maken.

Stel je vooral voor mensen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Ook niet echt nieuw. Ik ben dus Luitzen, speel sinds een tijdje weer magic na er een hele tijd tussen uit geweest te zijn. Ik hang ook rond op de chat.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik ben David, 26 jaar. Heb eigenlijk geen Magic meer gespeeld sinds ik naar Zurich verhuisd ben. Maar vind het nog wel leuk om vragen over de regels te beantwoorden en me met andere magic dingen te bemoeien. Verder beheer ik http://ManaBase.com .
McDutch
Advanced
Berichten: 26
Lid geworden op: za okt 27, 2007 7:58 pm
Locatie: Heerenveen, Friesland, NL

Bericht door McDutch »

Ik ben hier redelijk nieuw, dus laat ik me even kort introducteren.

Mijn naam is Kor, ik ben een fries, 21 winters oud, binnenkort 22.

Mijn hobby's zijn skateboarden, muziek, computers en sinds kort opnieuw Mtg.

Dit omdat ik laatst mijn bak met kaarten weer tegenkwam en dacht 'zal ik ze nou gaan verkopen, of niet'

En nu ben ik dus weer een weekje terug aan het spelen en zul je me hier vast wel dagelijks/wekelijks treffen :P
lets play 'sled.' Here's how it works: You're the sled.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Niet nieuw, ik ben Tom, 15 jaar.

Woon in Hoogeveen, dus kan niet echt veel magic spelen omdat de meeste spelers toch in het westen wonen:(

Hobby's naast magic zijn basketball en muziek luisteren.
Ollie
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: ma apr 14, 2008 3:44 pm

Bericht door Ollie »

Mijn naam is Olaf, maar mijn vrienden noemen me Ollie, ik ben nieuw hier en ben gisteren begonnen met magic. Ik heb al wel een tijdje rondgekeken op het forum (en op internet in het algemeen) om over magic te leren. Lijkt me wel gezellig op dit forum (al is het volgens mij vrij rustig hier)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

drukker kun je het zelf maken he. In ieder geval ben je welkom en stel gerust vragen als er iets onduidelijk is binnen het spel.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Hoi,

De naam is Xander. 29 jaar. Wie riep daar "ouwe #$!%"? :o

Ik was een beetje aan het googelen en op de een of andere manier ben ik ineens hier verzeild geraakt... :?

Ik ben ooit met Magic aanraking gekomen door een (toenmalige) vriend van me. Een paar geleden was ik mijn interesse erin een beetje kwijt geraakt (het Odyssey block is het laatste dat ik meegemaakt heb).

Maar de afgelopen weken heb ik met wat vrienden (for old time's sake zeg maar) weer eens wat partijtjes zitten spelen. Maar om weer een beetje in te komen en de regels na te lezen, was ik dus wat over internet aan het struinen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi altx,

welkom (terug) zal ik dan maar zeggen. Ik zal je avatar nog even regelen, had helaas weinig tijd.

Groeten,

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

pi schreef:Hoi altx,

welkom (terug) zal ik dan maar zeggen. Ik zal je avatar nog even regelen, had helaas weinig tijd.

Groeten,

pi
Thanks.

Geen probleem. Ik merk het wel.
ximary
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di apr 28, 2009 9:36 am

Bericht door ximary »

Mijn naam is Ximary (liever nicknamed, I hate my reallife name) en ik ben 26 jaar.
Het begon op m'n elfde, ik snapte niet veel van het spelletje maar ik vond de kaarten zo mooi.
Op m'n 13e begon ik magic het spel te leren kennen (ergens in 96/97) maar het was nog steeds te moelijk voor me. Ik ging soms met oudere mensen spelen maar het ziet er niet uit, een 13 jarige tussen al die oudjes hahaha.
'Nu heb ik de kaartjes uit de zolder gepakt en heb me oude deck nog.

Ik ben reuze benieuwd of het nog allemaal werkt, sinds ik van een paar mensen gehoord hebben dat er veel regels zijn in het spel.

Ik zal deze forum meerdere keren op het oogje houden ^^
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

welkom terug dan he, er zijn wel wat regels bij gekomen ja in de 12 jaar die je gemist hebt. Je zou eens op The Returning Player Rules Primer kunnen kijken.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Welkom.
Marnix14
Expert
Berichten: 54
Lid geworden op: do mei 21, 2009 5:06 pm

Bericht door Marnix14 »

hee allemaal,

Ik ben Marnix, & ik ben lid geworden om zoveel mogelijk magic te leren :D so yeah.. kheb nog geen kaarten, heb het spel van een vriend. ik ben helemaal nieuw. kheb (Nog :P ) geen kaarten, heb alleen nog maar op de pc gespeeld.

Maaarja ik hoop dat ik hier veel zal leren :D

//Marnix14
ik heb geen onderschrift!
Plaats reactie