Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Dragonheart »

pi schreef:Hey,

dit forum is wel actief, maar verwacht geen wonderen. We zijn in weze nog steeds een relatief klein forum. Dit is ook de reden dat een chatbox weinig zin heeft. Ik heb veel ervaring met magic chat en iedereen komt een minuutje kijken op zijn best en als ze niet meteen met iemand in gesprek raken gaan ze er vandoor en zijn ze daarna van mening dat de chat vrij doods is. Het punt is dat je dan dus al veel mensen aan het chatten moet hebben om meer mensen er bij te krijgen en dat gedurende de hele dag. Dan moet je het over minstens tientallen zo niet honderden mensen hebben die met enige regelmaat langs komen om te chatten. Zo groot is dit forum simpelweg niet.

mazzel

pi
In de chat van Nedermagic gebeurde nooit wat. Die hebben een hele berg bezoekers per dag.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Dat is precies wat ik bedoel. Mensen kijken er een keer en blijven er dan weg als er niet heel snel iemand wat zegt. Als het op een veel groter forum al niet lukt dan hier helemaal niet.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
eowyn
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jun 17, 2012 2:08 am

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door eowyn »

hallo magic's

zal mij kort voorstellen, mijn naam is eowyn en woonachtig in schiedam

heb mij aangemeld om de volgende redenen.
mijn broer heeft altijd magic gespeeld in de begin jaren. nu heb ik hem een booster display van m12 met een fatpack cadeau gedaan.
om deze reden ben ik gaan kijken wat er speelt in de magic wereld en forums.
naast magic is hij ook bezig met lord of the rings.

groetjes eowyn
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom :).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Demonics »

LotR wordt nog steeds gespeeld? Dacht dat het na paar series al gestopt was.
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Arklight
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jul 06, 2012 11:04 pm
Locatie: Brabant

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Arklight »

Korte introductie van mij.

Mijn echte naam is Wanda, ben 23 jaar en kom uit Brabant. Hobby's zijn film kijken, gamen, lezen, en af en toe een modelbouw kit in elkaar zetten. Nog een half jaartje stage en dan ben ik afgestudeerd als ICT Beheerder.

Magic leek me altijd al leuk om te spelen, vooral door de mooie artwork en grote populariteit ervan. Ik heb Magic 2012 en Magic 2013 op Steam en dat vind ik al erg leuk, dus nu wil ik proberen om het in het echt te spelen en kijken wat ik er van vind.

Trouwens als je Magic 2013 koopt op Steam, PS3 of Xbox360 krijg je een code waarmee je een pakje kaarten op kan halen bij een Magicshop. Hierin zit Vampire Nocturnus, Serra Angel of Primordial Hydra en nog wat andere kaarten.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom :). Ik geloof dta meer mensen op het forum uit Brabant komen.

Inderdaad kun je zo kaarten krijgen, wizards heeft al eerder ook zulke promoties gedaan.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Welkom, ik hoop dat je wat aan het forum hebt.

Ik heb ook Magic 2012 en 2013 op Steam, ben daar verder ook heel actief, dus als je me toe wilt voegen voor een spelletje mag dat: thahyena
Ik heb mijn Serra Angel al binnen, ze zat in een booster met nog 5 andere kaarten van M13, die niet veel voorstelden maar voor een beginnende speler altijd handig :)
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Jibz »

Welkom, Wanda.

Zoals pi al zegt, er komen wel meer mensen uit brabant die op het forum actief zijn. Daarbij worden er ook wel eens middagjes/avondjes georganiseerd waarop een aantal forumleden bij elkaar komen en samen wat potjes spelen. Deze dagjes zijn meestal naast enorm gezellig ook een goede gelegenheid om zowel wat van de forumleden te leren kennen, als meer over het spel te leren. Natuurlijk kun je los van deze dagen ook gewoon met mensen afspreken die bij je in de buurt wonen. Verder kun je waarschijnlijk in de "spel uitleg"-sectie terecht met eventuele vragen, er zijn altijd wel mensen actief die je ermee kunnen helpen.

Volgens mij zijn er nog wel meer mensen die Magic 2012 of 2013 online spelen... Misschien moeten we daar eens een topic voor openen? Anyway, als je een keer een game wil doen (Heb op het moment alleen nog 2012), kan je me toevoegen: he_who_hungers.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
DarkSoul
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za sep 29, 2012 6:36 pm
Locatie: Waalwijk

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door DarkSoul »

Hallo Alemaal,
even voor stellen.

ik Ben Vincent 26 jaar oud
ik woon in waalwijk (Noord-Brabant) nu alweer 2 jaar dit Ivm mijn werk.
ik speel sinds 2 maanden MTG.
ben door een vriend van mij met het spel in aanraking gekomen.
ik heb nu als start een Deck builders Tool kit voor 2013 core set gekocht, daarna een Booster box voor deze core set bij gekocht.
en hoop op deze manier ook een vrienden kring hier in de omgeving op te bouwen.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Welkom, Vincent. Ik hoop dat je wat aan dit forum hebt.

Voor zover ik weet komt er niemand van dit forum uit Waalwijk of 's Hertogenbosch, maar er zijn wel een aantal actieve spelers in Breda hier, en ik woon net als wat anderen in (de buurt van) Utrecht, mocht je dat nog te doen vinden...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
DarkSoul
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za sep 29, 2012 6:36 pm
Locatie: Waalwijk

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door DarkSoul »

utrecht is voor mij maar een uurtje rijden en dat is zeker wel te doen.
zoals gezegd ik ben nog niet zo lang bezig met MTG en heb dan ook nog niet heel veel ervaring in het spel en het bouwen van een deck.
ik heb al wel een deck gepost mischien dat iemand daar eens naar kan kijken?
ik hoop dan ook op een reactie hier over van jullie.
misschien kan er aan het deck nog wat worden verbeterd :)
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben geen meester deckbouwer, wat dat betreft is pi, die al heeft gereageerd bij je deck.

Wat zijn je werktijden/vrije dagen? Ik heb over het algemeen meer tijd door de week momenteel... Als je eens behoefte heb aan een potje
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
DarkSoul
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za sep 29, 2012 6:36 pm
Locatie: Waalwijk

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door DarkSoul »

mijn werktijden zijn van Ma t/m vrij van 0800 t/m 1630 maar dit is per week veranderend
dit hangt namelijk sterk af van wat er op het werk te doen is zijn we bijvoorbeeld ergens op aan het voor bereiden zijn kan het wel eens later worden.
maar over het algemeen de boven genoemde tijden.
Gebruikersavatar
MetalHazard
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: di okt 02, 2012 10:40 am
Locatie: Venlo

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door MetalHazard »

Zo er is weer een nieuwe erbij. De naam is Sjoerd Lemmen, maar ben niet geheel nieuw met magic. Ik speel casual met vrienden en voorheen met mijn neef bij Djinn's in Weert.
Plaats reactie