Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

amber0106
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 09, 2013 9:31 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door amber0106 »

heey allemaal wat een leuke reacties!
Maar lijkt me wel echt heel tof om inderdaad een keer gewoon met zn alle te spelen!
Ik ben zelf niet heel goed eigenlijk heb het maar een tijdje gespeeld, wat jammer dat iedereen eigenlijk zo ver van elkaar woont allemaal..
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Sja, dat krijg je als je een forum hebt voor mensen vanuit het hele land (en zelfs een paar van daar buiten ;)). Is er niet lokaal een spellenwinkel waar je wat op kunt hangen of iets dergelijks? Als een winkel Magic verkoopt dan is het in hun voordeel dat Magic spelers andere spelers kunnen vinden, want dan blijven ze Magic willen kopen. Hoe ver zou je kunnen reizen? In Almere is dacht ik een goed bezochtte FNM waarvan ik volgens mij 3 mensen ken die er wel eens heen gaan, ik weet iemand die dacht ik bij Dronten in de buurt woont die judge is en vast weet wat er in die buurt te doen is en voor Nijmegen zou ik ook wel een idee hebben van wie te vragen. In Utrecht heb je The Joker, daar kunnen ze je ook vast op weg helpen. Als je eenmaal een beginnetje hebt kun je van daaruit doorbouwen en mogelijk weten zij dan weer mensen bij jou in de buurt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
amber0106
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 09, 2013 9:31 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door amber0106 »

ja dat is natuurlijk zo:P
ik dacht hier wel eens zn spellenwinkel gezien te hebben dat is nog wel een goede!
In arnhem ben ik er ook wel is langs geweest en hebben ze me ook nog wel t een en ander verteld, daar hebben ze ook nog wel eens van die middagen ofzo dacht ik.
Ik zal binnenkort hier is even die winkel opzoeken en is vragen had ik eigenlijk nog nooit echt over nagedacht.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Het gebeurt best vaak dat spelers moeite hebben elkaar te vinden. Er zijn vast nog wel meer Magic spelers in Amsterdam Noord, maar ik zou ook niet weten hoe ik uit ga vogelen wie ze zijn. Gelukkig heb ik genoeg vrienden die spelen dus is dat niet zo'n punt. Zo niet zou ik zeker in de winkels in Amsterdam aangeven dat ik een speler ben die anderen zoekt.

Voor de spellenmiddag die ik (mede) organiseer gebeurt hetzelfde, een van onze bezoekers werkt in de bekendste spellenwinkel van Amsterdam en hij verwijst regelmatig mensen door die een plek zoeken om te spelen. Als we hem daar niet sowieso daar al hadden zitten zou ik zeker daar ook wat ophangen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BlindClone
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 18, 2013 10:15 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door BlindClone »

Hey

Mijn naam is Ronald ben 20 jaar. Ik ben in de zomervakantie begonnen met Magic te spelen met 2 andere vrienden. Maar we wilden graag onze ''kring'' vergroten door mensen te zoeken. Via forums leek mij het een leuk idee om mensen te ontmoeten en zo ie zo te praten over magic.

Later
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Jibz »

Hoi Ronald,

Welkom op het forum. Waar kom je vandaan? Dat helpt meestal wel bij het zoeken van medespelers ^^
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
BlindClone
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 18, 2013 10:15 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door BlindClone »

Ah yeah dat is wel handig xD ik kom uit de omgeving utrecht/ Den Bosch
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom!

Ik kom uit Amsterdam, maar ik vermoed dat dat te ver is?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BlindClone
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 18, 2013 10:15 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door BlindClone »

Nee hoor, dat is niet te ver voor mij. Ik wil dan liever wel door de weeks afspreken omdat ik dan nog gratis reizen heb met het openabaar vervoer :P
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Ik werk full time, dus overdag is lastig, maar een avondje is best. Ik weet niet hoe ver je er al in zit, als ik je vraag welk formaat of formaten je speelt, heb je dan een antwoord? Ik speel vooral EDH, ook wel bekend als Commander en liefst multiplayer.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Mactire
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 10:13 am
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Mactire »

Heb al een paar posts op mijn naam staan maar kom nu pas dit topic tegen.
Bij deze wil ik me, zonder er een spreekbeurt van te maken, toch nog even voorstellen.

Ik ben 29, kom uit de regio Gouda en heb na een jaar of 13 Magic herontdekt.
Vroeger speelde ik met een deck gemaakt uit promo packs, ik had geen geld om echt te inversteren.
Dus echt serieus heb ik nooit gespeeld.
Mijn kaarten heb ik uiteindelijk geruild tegen Photoshop 5. ^_^

Een paar weken terug heb ik op aandringen van mijn broer(tje) een Duel Deck gehaald. Hij wou ook graag weer een keer Magic spelen. Jullie kennen allemaal waarschijnlijk wel het 'verslavende' karakter van het spel, inmiddels zit ik op bijna 1500 kaarten.
Ik speel vooralsnog met pre-build decks (intro, event, duel). Maar mijn eerste eigen deck in in de maak.
(Pi bedankt voor de goede tip: 10 fouten)

Nou, dat was het dan voor wat mijn introductie betreft.
Zijn er nog vragen? ^_^
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom! Stuur je broertje ook gerust deze kant op ;).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erebos355
Advanced
Berichten: 22
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 8:39 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Erebos355 »

Hey allemaal,

Ik ben nieuw in magic, begonnen met black. Ik speel ongeveer hetzelfde thema in warhammer fantasy.

Ik ben van rond Gent in Oost-Vlaanderen, ben 31.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
wern212
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jun 12, 2015 7:26 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door wern212 »

Hallo iedereen,

Speel al jaren magic, ben nu vooral op zoek naar mensen om Cube Draft mee te doen.
Zou iemand me kunnen vertellen in welk forum ik dat het beste kan doen?
18 jaar, woon in Arnhem.

Werner
Ik ben op zoek naar mensen om mee te Cube Draften.
Dit is mijn Cube: http://www.cubetutor.com/cubeblog/8658
Hier is een goed artikel over Cube: http://archive.wizards.com/Magic/magazi ... ro_to_cube
Plaats reactie