Eye of Judgment

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BillyJoel
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: ma nov 05, 2007 4:09 pm

Eye of Judgment

Bericht door BillyJoel »

Enkele dagen geleden kocht ik dit geweldige spel voor mijn PS3. Naast een bordspel en een stel kaarten zat ook de nieuwe PlayStationEye-camera van Sony (de opvolger van de EyeToy) in hetzelfde pakket. Ik weet niet of er al veel mensen ervaring hebben met het spel, maar ik kan het alvast na enkele uitzinnige speelsessie van harte aanbevelen! De figuren op de kaarten komen op schitterende wijze tot leven op het scherm wanneer je ze op het speelbord onder de camera houdt. Dit is gewoon te gek en het geeft meteen een extra magische dimensie aan het begrip card game. Het leuke is dat wanneer de figuurtjes op je televisie tot leven zijn gekomen, je deze kan besturen met enkele simpele handbewegingen voor de lens van de camera. Je kan op die manier aan psychologische oorlogsvoering doen door je tegenstander wat uit te dagen enzo. Weet iemand al meer over de booster packs en extra kaarten die binnenkort verkrijgbaar zouden zijn? Graag jullie indruk over deze baanbrekende game.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb eerst maar eens je topic verplaatst naar een in mijn ogen iets logischere plek.

De game zelf heb ik nog niet gezien, maar hij lijkt me wel cool. Ik ben alleen niet zo van de spelcomputers en om die er nou speciaal voor aan te schaffen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BillyJoel
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: ma nov 05, 2007 4:09 pm

Bericht door BillyJoel »

Hier kan je alvast bekijken hoe het spel werkt, echt wel top!

http://www.youtube.com/watch?v=vL6s3KIylzk
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ja lijkt me grappig, maar ik speel met XBOX 360, met playstation heb ik niet zoveel;) Ik hoorde trouwens dat je kon valspelen?
Gebruikersavatar
MartinV
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 5:37 pm
Locatie: Grubbenvorst

Bericht door MartinV »

Had ik ook ergens gelezen ja, dat je die kaarten gewoon kon uitprinten en dat hij ze dan toch pakte.

Maar dat spel is niet echt wat voor mij, vind het "gathering" deel van mtg juist 1 van de leuke dingen. Via de pc vind ik dergelijke kaartspellen een stuk minder :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

op tweakers.net las ik dat je zelf kaarten kon printen die ook herkend werden door het spel. Dit kostte natuurlijk wel wat moeite, maar het was wel redelijk goed mogelijk.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BillyJoel
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: ma nov 05, 2007 4:09 pm

Bericht door BillyJoel »

Valsspelen kun je natuurlijk altijd en overal, dat is een feit. Toch blijf ik de game van nabij volgen. Het enige dat een beetje tegenhoud is de aankoopprijs, langs de andere kant, als ik de trailer dan weer bekijk ( http://www.youtube.com/watch?v=fRh_FbaNn9o )zou ik het spel meteen in huis halen. Nog even sparen, maar kopen doe ik (hopelijk nog dit jaar) :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vind valsspelen nog wat minder erg dan dit. Als je zelf de kaarten kunt printen dan druk je nogal de waardes van de kaarten omlaag. Denk wat er zou gebeuren als je black lotussen zou kunnen. De kaart zou opeens heel erg zakken in waarde, echt niet leuk voor de mensen die nu al in eentje geinvesteerd hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ik heb het spel ook gezien bij spellenbeurs, zelf niet gespeeld, maar een paar vrienden van me wel:) Zag er leuk uit, alhoewel het misschien gaat vervelen na een tijdje? Nouja dat doet zelfs magic af en toe:p
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

danm die shit moete ze ook doen met magic kaarten :P en een xbox 360 zou egt ubervet wezen, al heb ik bij veel reviews gelezen dat eye of gudgement aardig saai is xD
Plaats reactie