Utrecht :)

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Utrecht :)

Bericht door Donnie Darko »

The Joker heeft inderdaad de speelzaal in de kelder. We kunnen vast ook wel een plekje ergens anders vinden, hoewel ik zelf ook niet heel erg bekend ben in Utrecht.
Ik weet in ieder geval dat de Stairway to Heaven (rock cafe) plek heeft, zit vlak bij het station. Weet alleen niet of zij er moeite mee hebben dat wij daar magic spelen, maar valt te proberen.
Verder ken ik alleen cafe belgië, zit aan dezelfde gracht als de Joker, maar volgens mij hebben die niet veel ruimte...
Work is the curse of the drinking class
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Utrecht :)

Bericht door Riddler »

Kom maar gewoon naar the Joker, vanaf daar kunnen we nog altijd wel ff kijken.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Utrecht :)

Bericht door Jibz »

allright, zie jullie morgen
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Utrecht :)

Bericht door Jibz »

We hebben je niet gezien, Riddler... aangezien we geen telefoonnumer van je hadden hebben we tot 14:20 gewacht en zijn we toen naar de stairway gegaan. Ben je uiteindelijk nog gekomen?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Utrecht :)

Bericht door Riddler »

Ik heb tot half 7 beneden zitten spelen. Ik heb ook nog wat boosters gekocht en erg leuke kaarten eruit gehaald, helaas weet ik alleen niet wat de waarde van de kaarten is.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Utrecht :)

Bericht door Donnie Darko »

Wij zijn ook nog beneden geweest en rondgevraagd of iemand Danny heette, maar misschien jou nog over het hoofd gezien? Was echt 5 minuten over 2 denk ik. Daarna hebben we inderdaad tot 14:20 buiten gewacht maar niemand gezien die aan jouw beschrijving voldeed ( +/- 27 jaar, man) en hebben toen tot 5 uur in de stairway gespeeld. Het was nogal vol beneden in de Joker...
Maar goed, volgende keer beter.
Work is the curse of the drinking class
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Utrecht :)

Bericht door Riddler »

Ze waren bezig met een toernooi, dus vandaar. Ik heb eerst een paar keer tegen iemand zitten spelen met een goblin deckje en ben vervolgens nog eens naar boven gelopen voor 4 birds of paradise. Ik was er zo rond 10 voor 2. Ik heb verder niemand horen vragen naar mij. Ik ben er ook onbekend dus niemand kent me.
Ik heb trouwens een Foil Frost Titan en een Mikaeus, the Lunarch uit de boostersets gehaald.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Utrecht :)

Bericht door Donnie Darko »

Ik zou ook graag Mikaeus uit een booster willen trekken!

In ieder geval kunnen we altijd nog eens afspreken, ik ben over het algemeen elke zaterdag wel in Utrecht vanwege mijn werk. Gelieve me dan wel te bellen indien je me niet ziet, ik had gister mijn telefoonnummer in een PB naar je gestuurd... :)
Work is the curse of the drinking class
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Utrecht :)

Bericht door Riddler »

Mijn excuus ervoor. Misschien dat ik binnenkort nog wel weer eens naar the joker ga.
Weet jij overigens wat Mikaeus waard is? Ik had begrepen dat het een van de betere kaarten in Innastrad is.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Utrecht :)

Bericht door Donnie Darko »

Ik zou dat zo gauw niet weten, ik ben niet zo bekend met prijzen, ik denk dat Pi daar beter een schatting over kan doen. Maar het lijkt mij, omdat het een nieuwe kaart is (voor zover ik weet) dat de prijs redelijk zal fluctueren in het begin.
Op Nedermagic is hij nu 5,40 maar veel zeggen dat Nedermagic aan de dure kant is.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Utrecht :)

Bericht door pi »

Bijna alle nieuwe kaarten zijn veel te duur in het begin. Zou me niet verbazen als de prijs met een paar maanden/jaren de helft is, de kaart is namelijk niet heel bijzonder. Er komt bij dat er al 2 gedrukte versies van de kaart zijn, namelijk de FtV: Legends versie en de gewone. Prijs stunters in Amerika zitten al op minder dan 3 euro.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Utrecht :)

Bericht door Riddler »

Ik zit er overigens aan te denken om nu donderdagavond of vrijdagavond weer naar the Joker te gaan. Ik heb me afgelopen zaterdag prima vermaakt daar.
Riddler
Expert
Berichten: 90
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 7:26 pm
Locatie: Soest

Re: Utrecht :)

Bericht door Riddler »

@ Donnie. Mocht je nog eens willen spelen dan kan ik volgende week nog wel eens wat afspreken. Misschien dat ik vrijdag avond nog weer ff naar the joker ga, maar dat moet ik volgende week nog ff verder bekijken.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Utrecht :)

Bericht door Jibz »

vrijdagavond zou ik ook kunnen komen, dan reis ik gratis met week OV. Moet wel voor 12 uur weer terug dan
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Utrecht :)

Bericht door Donnie Darko »

@ Riddler: Ik werk de meeste avonden, zo ook komende vrijdag.

@ Jibz: Je kan tot 4 uur 's ochtends gratis reizen he, of doelde je daar niet op met je tijdstip? :)
Jullie kunnen natuurlijk ook semen afspreken, zorg dan wel dat je elkaars telefoon nummer hebt
Work is the curse of the drinking class
Plaats reactie