magic kaarten kopen via internet

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja maar dat zijn degene die grote verzamelingen opkopen of al bezig zijn vanaf alpha/beta en gewoon een hoop op voorraad hebben.
Waar we het nu over hebben zijn zaken die ze dus niet op voorraad hebben (net startende bedrijven of whatever) die dan voor een lage prijs dure kaarten aanbieden die ze dus eigenlijk nooit zullen kunnen leveren, of met groot verlies.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

deze zijn voorraad was niet groter dan bv magic united, alleen een beetje meer oud en beetje minder nieuw.

Magicunited is niet net startend, de namen van de eigenaars ken ik al van jaren terug. Bij mijn weten hebben ze er nu alleen maar een website aan gekoppeld.

Ze bieden die kaarten helemaal niet aan, er is geen enkele mogelijkheid om ze te bestellen. Ze tonen alleen een prijs die in theorie hun prijs zou zijn als ze hem hadden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
freakazoid
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: ma dec 14, 2009 8:27 pm

Bericht door freakazoid »

Heb pas een scriptje geschreven dat de prijzen vergelijkt en uiteraard rekening houd met de voorraad. Daaruit komt dat die CCGshop toch hoofdzakelijk de goedkoopste is.

Als iemand de details wil weten moet je ff PM-en.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

eerste vragen zijn dan natuurlijk, welke sites vergeleek ie dan en nam ie mee of er voorraad was of niet? Heb je de hoeveelheid voorraad in het algemeen ook vergeleken?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Bericht door George »

Heeft iemand uit België ervaring met www.magicality.be of www.outpost.be ?
Plaats reactie