Tijdelijk Away nare gebeurtenis

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Tijdelijk Away nare gebeurtenis

Bericht door Saint »

Hey allemaal, ik wou even zeggen dat ik waarschijnlijk de aankomende weken weinig te vinden ben op het forum.
Beetje een naar (luguber misschien een beetje) verhaal maar hier de reden:

Voor wie er interesse in heeft waarom, heden ochtend maandag 23 november 2009 is mijn hondje (een yorkshire terrier) van 17 jaar en 3 maanden om rond 7 uur 's ochtends overleden aan een hartaanval, 1 dag en nacht na de datum dat we hem gekocht hadden.
Toen in de ochtend de eerste opstond is hij wakker geworden en richting de deur gelopen en door zijn benen heen gestort en toen hij gevonden werd was het al te laat voor wat dan ook (hij heeft naar onze mening een pijnloze dood gehad aangezien zijn ogen gewoon normaal stonden en niet geschocked of in pijn of iets) hij was nog warm en dergelijke dus hebben hem in zijn mandje gelegd tezamen met zijn favoriete poppetje.
We hebben hem met de hele familie vanmiddag meteen laten begraven om 2 uur en ik heb zijn kist mogen dragen naar het graf mogen dragen aangezien het echt mijn maatje was, en na meer dan 17 jaar echt een deel van de familie was (hij is ook begraven met zijn favoriete spullen en in zijn mandje).
Aangezien wij hier allemaal echt helemaal gesloopt zijn van wat er vanmorgen (vooral ik) zal ik dus waarschijnlijk een tijdje niet veel gebruik hiervan maken omdat magic nu wel het laatste is waar ik op dit moment aan denk.
In het kort dus zodra het rouw proces een beetje over is zullen jullie me wel weer terug zien.

Is een beetje een lugubere post zoals ik al zei maar wou het toch even kwijt.

R.I.P. Gizmo 28-08-'92 - 23-11-'09
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hey,

#$!% man! Sterkte.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Thanks voor de medeleven en ik hoop snel weer terug te zijn.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Troost je, 17 jaar is een hele mooie leeftijd voor een hond.

Gecondoleerd.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Sterkte met je verlies. Ik weet uit ervaring dat je je heel erg kan hechten aan een beestje.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Sterkte!
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Bedankt voor de support jongens, het is allemaal erg moeilijk. Maar goed wat doe je eraan je moet er door heen, het zijn alleen de kleinste dingetjes die je herinneren en dan zit je ook als volwassen man te janken als klein kind.
Jullie horen me wel weer als ik terug ben, nogmaals bedankt.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

gecondoleerd, ik heb nog niet zo lang geleden ook mijn hond verloren, ook hoogstwaarschijnlijk aan een hartaanval, dus ik weet goed hoe #@?! dat voelt.

trouwens echt super dat je hier gewoon je ei kwijt kunt, en dat iedereen zo zijn medeleven toont. Top forum!
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
Suffocation
Expert
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 31, 2009 11:17 am
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Bericht door Suffocation »

Ik weet niet wat gecondoleerd betekent maar alleszins ik leef met u mee.
Ik voelde me ook rot toen mijn wandelende grondtakken overleden waren. Dat klinkt misschien onnozel maar ze waren wel mijn huisdieren.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

gecondoleerd is zeg maar de tegenhanger van gefeliciteerd bij trieste gebeurtenissen. Het is zeg maar een manier om medeleven te tonen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik vind het niet luguber hoor. Alleen droevig. Mijn hond is ruim een jaar geleden ook overleden. Erg moeilijk. Ze is nog steeds de walllpaper van mijn telefoon :). Maar je hoeft niet uit te leggen waarom je wel of niet post. Doe wat je wilt. Al helpt het wellicht om erover te schrijven. Dat is alleen maar goed. En wanneer je eraan toe bent kan het forum ook een goede afleiding zijn. Tot die tijd sterkte!
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nee ik weet dat je niet hoeft te vertellen waarom je away bent maar vond het wel lekker om even ergens me gal te kunnen spuwen, en daarnaast 17 en 3 maanden een hondje inleven houden is toch best een prestatie :P maar goed ik heb het nu voor mezelf ook afgesloten, mooi graf ornament gemaakt etc. dus ik ben langzamerhand weer terug :) het zal wel pijn blijven doen natuurlijk maar goed ben nu op zo'n punt dat ook wat vrije tijds afleiding moet hebben (heb vooral erg veel gewerkt de laatste tijd..) ieder rouwt anders he maar goed heb van de week ook al weer een potje gemagiced dus gaat langzaam de goede kant op.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
carcassonne
Expert
Berichten: 92
Lid geworden op: ma feb 16, 2009 12:55 pm
Locatie: zwolle

Bericht door carcassonne »

ik hoop dat hij in vrede bij is en ik weet zeker dat hij je niet zal vergeten want 1`7 jaar poeh poeh dat is lang dan heeft hij het zeker naar de szin gehad
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja hij heeft het altijd goed gehad, niet alleen op brokken geleefd of whatever, kreeg wekelijks bijv. uitgekookt soepvlees van mijn oma en dat soort dingen. Is in ongeveer 5 verschillende landen op vakantie geweest in zijn leven, altijd gezond geweest tot het eind toen had hij hartklachten etc. en het stomme is wat ik me later pas realiseerde was dat ik hem in als kind als cadeautje aan mijn oma heb gegeven in een schoenendoos op koggenland (de straat waar ze woont) maar hij was niet zindelijk etc. oma had tapijt dus hij is hier komen wonen. En nu ligt begraven in een kleine gemeente die koggenland heet en daar heb ik hem ook weer heen gebracht maar dan in een veel grotere doos...
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie