Gebruik je computer's idle time: World Community Grid

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Het mediasysteem is niet gewoon linux?

Zelfs via de isdn lijn vroeger benutte ik meestal niet de volledige bandbreedte. Al die dingen hebben draaien valt echt wel mee.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

laat ik het zo zeggen als er een andere pc aan gehangen wordt kun je amper surfen :P.

Wat betreft het media systeem ja het heeft een linux kernel maar het is java built volgensmij ik moet hem toch nog eens helemaal rippen aangezien het project inenen verdwenen was (het ding heet een Lamabox) de updates zijn door gegaan tot en met zegmaar versie 1.21 toen was het weg lol heb hem zelf een beetje gemod maar ben er verder niet in geweest, gebruik hem nu als storage media center :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Maarten
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: za jan 02, 2010 9:40 pm
Locatie: Amstelveen

Bericht door Maarten »

Je kan ook gewoon je pc uitzetten en energie en het milieu besparen :P
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Als je je pc aan laat staan voor doeleinden als berekeningen voor Gezondheid etc. met de zuinige pc's die je tegenwoordig hebt is het denk ik niet zo'n probleem (en je kan ook zonnepanelen nemen dan kost je pc laten draaien helemaal niets.

Global warming is naar mijn mening uberhaupt een mythe, het is in de laatste 200000jaar tig keer gebeurt, ze noemen het poolsverschuiving, maar goed dat is mijn mening en wil natuurlijk niemand op zijn tenen trappen.:P

Maar waar het hier om gaat is niet het punt dat je je pc laat aan staan maar dat als background app dit programma draait terwijl hij aan staat en je zo een beetje van je bandwidth geeft aan goeie doelen. :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie