ziek.

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

hahaha ja je weet maar nooit! :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja je weet het nooit ze hebben wel meer stomme sets gedaan, maar er gebeurt een hoop onder ons neus waar wij totaal geen weet van hebben.
Maar het lijkt me stug dat ze iets via TCG´s zouden verspreiden haha
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

DutchG0d schreef:hahaha nou dan moet ik die magic virus maar niet oplopen :P maarja dat begint vat bij de 40.000+ kaarten of niet? :P
Uhmmm ik ben min of meer begonnen met het kopen van 40.000 kaarten. En heb er nu nog 30.000 over.

Lol idee was om een internetshop van de grond af te krijgen door boosters te verkopen. Heeft nooit supergoed gelopen, al vindt ik het wel grappig dat toen ik daarmee begon veel internetadressen ook opeens grabpacks of op een andere manier proberen van hun overtologe kaarten af te komen.

Anyway ik heb er uiteindelijk alle kosten uit gehaald en dus nog 30.000 kaarten over.

Is trouwens niet handig als je dan een deck wilt bouwen je hebt echt geen flouw idee van wat je allemaal hebt.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Lol ja ik koop via een kennis in voor groothandel prijs, scheelt echt een hoop met winkel prijs zelfs met internet prijzen, ik betaal zo goed als niets voor een booster als ik een boosterbox koop krijg ik nog is 2% korting ook lol, handig om juiste adresjes te weten lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

daaaaaaaanm waarom heb ik niet zoveel geluk :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Haha ja ik moet zeggen dat het vele voordelen heeft, zelfs als je een k-u-t booster heb haal je je eigengeldje eruit :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie