runscape.

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

net 17 geworden?
Als je weer wat ouder bent, zul je inzien dat dat niet zo is.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

eigenlijk is 95% van de WoW spelers die ik ken 16+. Ik speel het niet, maar het lijkt net zo min als magic leeftijd gebonden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Bent met pi eens. Zelf speel ik Guild Wars en de alliance waar ik in zit is een totale mix van leeftijden, zelf ben ik 17 maar der zitten ook een aantal volwassenen in. Guild wars is natuurlijk niet hetzelfde maar ik weet niet hoe het bij WoW zit :P
Sowiso let ik nooit op hoe games rgrate wodrden. Mijn broertje speelde toen hij 2 was een 16+ gerate Command and Conquer. Lekker power plants bouwen :P
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Jonas
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: za mei 08, 2010 6:13 pm

Bericht door Jonas »

Ik ben ondertussen 18.

En ik weet dat er veel spelers boven de 16 spelen. Ik zelf, en wat vrienden van me zijn er mee gestopt omdat we sport, muziek, vrouwen en een beetje school belangrijker vonden. En als je dat spel competitief wilt spelen moet je het gewoon echt te veel doen.

Maar dat ben ik, iedereen moet zijn eigen ding doen. Dit is gewoon mijn ervaring er mee.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

vrouwen! huh kan je dat eten :P maarja neem van mij aan je kan beter 8 uur op een dag WoW doen dan een vrouw hebben haha :P Btw ik speel maplestory al 5 jaar ben zelf 22 en heb bijna alleen mensen boven de 18 in mijn guild, oudste jongen is 27 oudste vrouw 43 :)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Plaats reactie