runscape.

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Saint schreef:Heb een lvl 80 DK alles echanted en gesocket (Unholy tank spec), wwn lvl 80 Shadow Prieest ook alles enchanted en socketed (ook head etc. door exalted met Sons of hodir, deze is raid utility specced, haal ongeveer 6k damage met group lifegain en MP5 aspect zat in één van de beste raid guilds op Bladefist :P geloof me ik heb alles gedaan lol.
O een lol death wish knight, heb zelf niet veel gedaan in WOTLK maar in BC zwaar raidverslaaft geweest. Natuurlijk kwam dit ook doordat me Lock redelijk genurft was in het begin van WOTLK. Al heb ik ook nog een paar leuke alts. Shammy healer en pally tank. gelukkig nu al weer bijna een jaar afgekickt. Had ik tenminste tijd om magic weer op te pikken.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@dutch Zal er nog is naar kijken misschien vind ik het leuk lol.


@mac Mjah heb ook nog gespeeld toen je maar lvl 60 kon worden toen heb ik met me priest geraidhealed maar dingen als Molten Core etc worden nooit meer gedaan, alleen voor de lol eigelijk.

En trouwens me DK ownde een pally met tanken hoor :P het ligt er maar net aan of je kan tanken en daarnaast als je bijv. Ulduar of Naxxmaras heb je bosses die echt pittig zijn om te tanken alle gewon instances zijn relatief simpel om te tanken als je weet wat je aan het doen bent (lol zelfs me lvl 80 zijn er tanks die gewoon niet kunnen tanken, die switchen naar dual talent op 80 en lvlen met een DPS build, dan gaan ze tanken zonder enige training omdat het gewoon makkelijker is).
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Ja DK zijn niet slecht zelfs erg sterk. Het probleem zat hem alleen in de bergen mensen die niet konden spelen.

ps pally is ook als ret geleveld en daarna tank geworden, met een paar uur lezen op elitist jerks en een paar heroic runs heb je het tanken zo door hoor. Als je het spel tenminste een beetje snapt. En met een paar gelukkige drops uit de heroics en wat craftable epics kan je alle bazen in naxx makkleijk tanken. Bij ulduar ben ik afgehaakt en met de epics die tegenwoordig so simpel te regelen zijn kan je gelijk alles tanken als je maar een beetje het spel snapt en weet wat tanken is.

PS bosstactics kennen helpt ook wel ;-)

PS2 schrijf er al weer veel te fanatiek over ben dus toch nog niet geheel afgekickt. Ik heb trouwens mer C O R E darkmoon faire geraid.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

danm wat ben ik blij dat ik het niet speel :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@dutch Ja het is echt verslavend tot een bepaald moment dan heb je er genoeg van en het slokt echt VEEL tijd op op een dag :P

@mac DK's waren ook zo slecht omdat ze op lvl 50 ofz begonnen en zo naar 60 waren met die DK quests dus mensen hadden geen idee wat tanken was lol, en ik had ook iets van bosstactics met raidwarnings enzo, weet even niet meer welke dat was lol ben er al weer een paar maanden mee gestopt.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

DutchG0d schreef:danm wat ben ik blij dat ik het niet speel :P
Precies erg blij zijn want ik vermoed dat Saint en ik elkaar kunnen spammen met berichten waar jullie niks van gaan snappen alsof we een ander taal spreken.

Probeer dit maar eens te vertallen.

LF def capped prot pally for TOTC hc last spot ready to summon /w maccius

En dat is nog een makkelijke

De addon hete DBM (Deadly boss mod) of hehe gelukkig andere naam ben ik ook al vergeten.

Maar je had ook recount, anders kon je niks over dps zeggen.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

LF= Looking for, def capped = 445-450 voor HC 455 voor raid defence rating, prot loladin (protection specced paladin) TOTC weet ik even niet waarschijnlijk een BC raid? last spot = team is vol (er zijn healers, dpsers etc, kan 4 man zijn kan 39 man zijn), ready to summon = of je hebt een warlock of er is een meeting stone, /w maccius = whisper maccius lol Allemaal WoW slang, als je het allemaal uit moet typen constant staat er van zo'n 20 man een heel verhaal in het looking for group channel lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

:cry:
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

danm wat een taal
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Lol yep als je WoW koopt krijg je er ook een standaard woordenboekje bij (serieus geen geintje) en je kan verder op sites de rest van de slang vinden op internet xD haha

Het zijn allemaal afkortingen maar het werkt wel, je moet rekening houden met het feit dat een heel hoop mensen op zoek zijn naar groepen midden in een stad stad, de één is op zoek naar DPSers (Damage per second) de andere naar healers of tanks etc etc, als er een stuk of tien 30 mensen door mekaar alles voluit schrijven wordt het een klerezooi :P
En eigelijk is het nogsteeds een chaos want mensen proberen ook hun skills te verkopen (bijvoorbeeld enchantments en jewels etc etc.)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

saint je kan beter mee ophouden om het er over hebben, dadelijk begin je weer! :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Haha nee ik ga pas weer spelen als Cataclysm (nieuwe upgrade) uitkomt, dan doe ik alles weer in een paar maanden en stop ik weer, of misschien wel helemaal niet vind het eigelijk zonde geld zD haha
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Saint schreef:Haha nee ik ga pas weer spelen als Cataclysm (nieuwe upgrade) uitkomt, dan doe ik alles weer in een paar maanden en stop ik weer, of misschien wel helemaal niet vind het eigelijk zonde geld zD haha
Je bent zo te horen al iets langer gestopt als mij, maar doe het niet. De truuk die Blizzard tegenwoordig uithaalt is dat alles tijden elke patch genurft wordt.

Met de eerste WOTLK heroics kan je nu al badges sparen waarmee je T9 kan kopen. Slaat echt helemaal nergens op. O sons of haldir rep is al heel lang niet meer nodig want je kan gewoon betere zaken op ah kopen. enz. Alles waar je je best voor doet kan je een paar maanden later halen zonder enige kennis of skills. Dat is voor mij de hoofdreden om te stoppen.


Letterlijk T9 gegearde dps die geen 2K dps haalt. Slaat nergens op.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja dat weet ik nog, ze hebben DK's toen eerst gigantisch generfed en toen kwam dat T9 badges of conquest geloof ik gedoe, dat was helemaal gaar, elke idioot kon dan een paar HC's doen en had dan full t9 en was ulduar ready xD als je heel Naxx skipped mis je als healer en tanker zoveel skills dat je afgeslacht wordt in Ulduar (naja het begin gedeelte lukt nog wel op die motors en in die tanks maar dat alleen omdat ze sterker werden met je item lvl niet zelfs als ze niet gesocket of enchant of whatever waren. Ik ben zegmaar sinds uhmm 2 weken voor brewfest gestopt.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Jonas
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: za mei 08, 2010 6:13 pm

Bericht door Jonas »

Wow was wel leuk, was de beste arena-elemental-shaman van mijn server in the burning crusade.

alleen als je ouder dan 16 word ben je toch echt iets te volwassen voor spellekes als wow, en dan ga je je toch bezig houden met andere dingen
Plaats reactie