over mij

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

over mij

Bericht door Crash of Rhinos »

hey.
ik ben robin en ben 12 jaar.
ik woon iin schalkhaar(ligt aan deventer) en in zutphen.(mijn ouders zijn gescheiden.
ik speel magic(deeeuuh) en heb ook pokemon gespeelt maar vind daar nu geen reet meer aan.
ik heb een eigen site http://97robin.blogspot.com
ik ga naar het ateneum 2 talig.
ik wil graag games desenger worden.

van crash of rhinos.
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

desenger? :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

zeg maar ontwerper hoor... :P
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Crash of Rhinos
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: zo feb 14, 2010 10:59 am
Locatie: deventer/zutphen

Bericht door Crash of Rhinos »

oke is cook goed.. :P
If you play magic.
You must know me.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Lol die opleiding ben ik nu mee bezig :P naja Game Project Manager, daarnaast doe ik een hoop coding voor Opensource freeware etc :P, Alvast voor welk profiel je moet kiezen, in elk geval iets met Wiskunde B2 in je pakket en mogelijk natuurkunde (kun je nog uitwijken naar robotica bijv.) als je, om wat voor reden dan ook, van VWO getrapt word (heb ik gehad :P) moet je MBO informatica gaan doen na je VMBO, het lijkt er niet op maar is de beste aansluiting daarop of wachten tot je 21 bent en de 21+ toets doen (heb ik gedaan lol). Maar in elk geval hoog scoren op je wiskunde vooral op het Formules gedeelte (stelling van stelling van pythagoras heb je over het algemeen weinig aan bijv. maar word je wel op getoetst :P) Beste scholen op HBO nivea ervoor zijn de HvA (hogeschool van amsterdam) of het Saxion (dat zit in enschede). Universiteit, TU delft.

Is trouwens wel een pittige opleiden :) maar daarnaast ligt het er ook weer aan wat je wilt gaan doen want designer kan natuurlijk ook spiriting oftewel graphical designing doen (het maken van de karakters etc., Programmeren (kun je weer kiezen tussen AI (dus alles wat in het rond loopt in een spel naast het hoofd persoon) programmeren of Omgevingen programmeren of hoe het personage zelf reageert programeren. Ook kun je er voor kiezen om te leren het team aan te sturen en dus van alles wat te doen (dat is wat ik van plan ben) zelf het verhaal verzinnen (soms indien niet aangeleverd) battle concepten ontwerpen tot in detail en dan laten uitvoeren door je programeurs en toezicht houden op het project.

Denk dat ik ze nou allemaal gehad heb maar kan er nog een paar gemist hebben lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie