Nieuwe verkoopwebsite

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Magic repack
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: za mar 06, 2010 7:43 pm
Locatie: Rotterdam

Nieuwe verkoopwebsite

Bericht door Magic repack »

Neem eens een kijkje op www.magicrepack.nl , een nieuwe online verkoopsite !

Leuke aanbiedingen , snelle levering !

Das toch alles wat je nodig hebt ?

Cya ,

Kevin
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik weet niet of ik voorstander ben van alleen reclame maken, maar laten we er een discussie over de site van maken.

Repacks:
* 15-18 kaarten -> er wordt gesuggereerd om te draften met deze repacks, maar dat lijkt me zeer onhandig als de hoeveelheid kaarten varieert.
* Er wordt geen enkel idee gegeven van de samenstelling. De prijs is ongeveer hetzelfde als een booster, en daarvan heb ik een beter idee van wat er in kan zitten.
* Korting bij meerdere kopen zou leuk zijn.

Boosters:
* Ik mis vooral booster boxen.
* Prijs lijkt me relatief hoog.

Landen / Tokens:
* Waar zijn de tokens dan?
* Wat is de samenstelling, alleen nieuwe landjes, alles mogelijk vanaf alpha? Kan ik nog voorkeuren aangeven?

Al met al zie ik niet helemaal wat deze site biedt boven al bestaande sites.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Mijn mening, pure reclame moet je verbieden Pi of je moet er geld voor vragen want dit is gewoon spam als het waren.

@repack, snap heus wel dat je je winkel wilt aanprijzen maar daar zijn andere wegen voor, neem het affiliates systeem of zorg dat je hoog in google komt, advertenties, reclame in het algemeen etc. etc. laat mensen over jou winkel praten niet andersom.
Over je prijzen, ben het met pi eens zijn te hoog.
En niet ontmoedigend maar er zijn er al ZO VEEL, je kan je kaarten goedkoop los kopen bij meerdere sites, je kan je boosters, decks, boosterboxen al kopen voor bijna geen winst (ik weet wat de inkoopsprijs is) dus verwacht er niet te veel van aangezien de concurrentie moordend is goedkoop (in crisis tijd ruilen grote bedrijven liever voor kwuantiteit (in deze context de hoeveelheid verkoop en naamsbekendheid houden) dan kwaliteit (in deze context de hoeveelheid winst gemaakt) om draaiende te blijven.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

Beetje jammer dat in de Banner op hun website direct een behoorlijke taalfout staat.

Het is jouw kaarten met een w ipv jou kaarten.

Verder zou ik alleen links voor vaste posters doen. Ik heb niet het idee dat de persoon in kwestie nog een keer hier op de site komt.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Denk dat het een spammer was ja dus zal wel een eenmalig bezoek zijn geweest, jammer want hij had er nog wel wat tips uit kunnen halen :P maar goed wat ik hierboven zei al, er zijn er al zoveel en hij is te duur wat mij betreft, maarja.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Ik vind hem idd een stuk duurder dan bv. summoner.
En verkoopt er eindelijk iemand landjes, zijn het niet de mooie nieuwe Zendikar-landjes.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Koop je een Intropack ofzo in de kleuren die je wilt of iets dergelijks :P krijg je ook nieuwe landjes bij ;)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Chaos
Wizard
Berichten: 590
Lid geworden op: wo dec 03, 2008 8:52 pm
Locatie: Chaos wastes

Bericht door Chaos »

[quote=Ik vind het een vrij dure website die eigenlijk niet zoveel te bieden heeft. Alhoewel ... de decks die te koop stonden was de prijs iets lager dan in de winkel.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

De winkel moet je uberhaupt niet kopen, booster advies prijs in een winkel is 3,99 online +/- 2,70, Decks in de winkel 12,99 online 9 euro, ongeveer dan.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Saint schreef:Koop je een Intropack ofzo in de kleuren die je wilt of iets dergelijks :P krijg je ook nieuwe landjes bij ;)
Nope, ik geloof dat de starter's "gewone" Zendikar landjes hebben. Dat wil zeggen; ze hebben de art van Zendikar, maar niet de lay-out.

Bovendien is het 10 voor 1 euro, t.o.v. 8 a 9 euro voor een starter
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Krijg je voor je 9 euro er ook nog is een berg uncommons, commons en rares bij :P en naja wat die layout betreft weet ik niet maar anders kun je nog een special edition box kopen ofz daar is de layout volgensmij wel "speciaal".
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Welgeteld 2 rares, he. En je kan een heleboel commons/uncommons kopen voor 9 euro, en dan heb je nog degene die je wil ook.
Ik heb in mijn leven maar 1 intro-pack gekocht, toen ik net begon. Maar meer is wel verspilling.
De fatpacks hebben idd de mooie, nieuwe landjes. Maar wel slechts 8 van ieder. Dus mocht je net 9 Islands nodig hebben...
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

lol toen ik dit idee 5 jaar geleden probeerde waren mijn repacks al zwaar goedkoper.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

op zich zou inflatie dat kunnen verklaren.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Ok, maar vergeleken met andere sites, is deze wel erg duur, he.
Plaats reactie