Kunt u mij helpen?

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
Kate
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: do mar 25, 2010 5:59 am

Kunt u mij helpen?

Bericht door Kate »

Kunt u mij helpen?

zeer goedkoop?

Wat vinden jullie van deze site's?

www.shoes-trader.com
Greets Alice
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik vind het nog al spam...

Indien je het niet als spam bedoeld dan hoort het thuis in "Overige" en moet je er een betere beschrijving bij geven. Dit is namelijk een Magic forum en je Post het onder "Deck Lists", totdat er een Gucci/Prada/Dirk & Gerard magic block komt kun je dit niet posten onder decklists :P.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Ik vind DOOD AAN SPAM!!

Zit hier by the way geen "meld misbruik" knop? :?:

Ik PM pi wel even.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Mjah goed idee, ik snap het nut er ook niet van...
Schoenen op een magic forum onder decklists....
Niet dat wij niet in dure schoenen lopen (ik loop zelf meestal in Prada, Botticell's of Cesare's) maar het heeft geen moer met decks te maken... misschien moet Pi een "Are you human" verificatie invoegen bij de registratie als die er nog niet is (kan het me niet meer herinneren xD) als die er wel al is is het van Kate dus gewoon een idiote spam actie, ik vind zelf wel en plek waar ik goedkoop me schoenen kan kopen lol, ga niet bij een of andere louche spam site bestellen :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

hahahaha inderdaad wtf! in een decklist over schoenen een vage link zetten :P en hoezo "wij" dragen geen dure schoene!(als we nu toch even over schoenen gaan hebben :P ) ik loop in K-swiss 8) echt aan te raden die dingen lopen echt lekker Adidas super stars trouwens ook :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dit is nou SPAM, geen reden voor paniek, wel voor een slotje.

Er zit een CAPTCHA op de registratie. Ik doe overigens niks met de forum software, dat is Seb!. Bij problemen val ik hem wel lastig, maar ik vermoed eigenlijk dat dit toevallig geen bot is geweest.

Ik loop al jaren op schoenen van zo'n 120-140 euro, maar om daarover hier nou een discussie voort te gaan zetten. Bij veel mensen die graag over schoenen praten, open zelf even een topic of PM me voor het openen van deze.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten